sobota, 20 października 2012

Koszyczek rozmaitości……czyli kolejne wyzwanie Klubu Przydasiowej Twórczości…


O matko i córko tak jęknęłam jak przyszła przesyłka od Hani  ani skrawka materiału , ani niteczki , ani guziczka ..nic a nic….Cóż było robić jęknęłam , wzięłam pod pachę przydasie i powędrowałam do mojej Gosieńki .Zastukałam w drzwi  a kiedy otworzyła mówię do niej córuś ratuj.. rozkładaj swój warsztat Radosnej Twórczości teraz ja będę tworzyć ….dam radę.
Z tą radą to nie było za dobrze a wyszło jak wyszło….no co nie od razu Kraków  zbudowano. U mnie na razie w formie drewnianej  w końcu drewno teraz w modzie.


A na początku było tak:


Na pierwszy rzut zrobiłam sobie mały  lampionik  dla oświecenia umysłu i nie tylko…postawiony na cudnej  białej serwetce „podszytej „ lekkim różem …..



Potem mały podręczny folderek z kultowym zdjęciem Lenki i mądrością Syracha. Do niego  dopasowały się   klamerki ozdobione kwiatami



Postanowiłam  ,że spłatam Hani jak to na " szyciarę " przystało  małego  „psikusa „ wyszperałam jednak małe odrobinki lnu   i  połączyłam go  z atłasowymi tasiemkami  dołożyłam koraliki a wyszły dwie niedużych rozmiarów podkładki dla Wiki  …wielbicielki  koralików  i  galaretki.




A na koniec jak przystało na grzeczną dziewczynkę zrobiłam sobie kopertkę do św .Mikołaja. Jak wcześniej wyślę to  prezentów moc pod poduchą 6 grudnia  na pewno znajdę….lekka jak puch już poleciała …….


No poszaleć to ja  teraz nie za bardzo poszalałam ale bawić się bawiłam cudnie .. a teraz  już można chichotać  z  wytworów rączek moich   a na deserek wpaść do dziewczyn ,żeby zobaczyć jak im poszło bo ja tam lecę i Was zapraszam gorąco….. do :

 Tyle tego „ na tworzyłam „ a jednak jeszcze sporo mi zostało  no cóż jak to z przydasiami bywa na pewno się przydadzą ……

A na końcu Wiki przystapiła do inwentaryzacji koralików na jej " galaretkowych podkładkach"


I na tym były  koniec dziwnej twórczości   Ewy z ewkowa  :-)

12 komentarzy:

  1. piekne rzeczy powstały, zwłaszcza te klamerki w róże urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem poradziłaś sobie świetnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne i optymistyczne, bardzo fajny początek nowej przygody:).
    A inwentaryzacja rozczulająca! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poradziłaś sobie znakomicie Ewuniu, klamerki i podkładki bardzo przypadły mi do gustu, ale wszystko ślicznie się Tobie udało :) Jesteś wielka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wykorzystałaś przydasie,poradziłaś sobie na 6 z ogromniastym plusem.Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie wykorzystane przydasie :)
    a te podkładki bajeczne!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i całkiem fajnie natworzyłaś!
    Podkładeczki bardzo fajne i folderek też.
    I ja sobie też taka kopertę zrobić muszę, bo mikołaj by się przydał. Najlepiej jeszcze przed gwiazdką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewo, jaka "dziwna" twórczość? Same wspaniałości stworzyłaś !! Podziwiam Cię za tyle pomysłów i wykonanie:)
    A Wiki jest śliczna modelką:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i znowu cuda wyczarowałaś! Podkładeczki z koralikami wyszły świetnie, gratuluję pomysłowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczności stworzyłaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. No spisałaś się na medal !!! BRAWO !!!
    Piękne rzeczy poczyniłaś!
    Pozdrawiam i bięgnę dalej:) ... w wolnej chwiluni zapraszam w moje skromne progi !
    Będzie mi milusio Ciebie gościć:)

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...