środa, 24 października 2012

Przelotem ……… ale w ważnych sprawach



Tyle spraw się nazbierało ,że wreszcie przyszła pora napisać tego posta.

Po  pierwsze  :
Przyłączam się do apelu Agnieszki o pomoc  w  ratowaniu serduszka Piotrusia


O całej akcji można przeczytać na blogu Agnieszki – tutaj . Jedno Wam tylko powiem czas nagli –operacja jest zaplanowana na styczeń 2013 a jak wiecie pomagać WARTO

 Po drugie :
Ponieważ ostatnio czas mnie goni i to bardzo, przepraszam  dziewczyny od których dostałam wyróżnienia  za to ,że podziękowania piszę dopiero teraz.
Dziękuję  bardzo  a nawet więcej niż bardzo :
 Beacie  za wyróżnienie:

  Umbrelli  za wyróżnienie   



  
 Alfredzie  za wyróżnienie  



Dziękuję.. . . . J

Długo myślałam kogo by tu nominować i doszłam do wniosku ,że wszystkie jesteście  Wielkie przez duże W ( oczywiście ), wszystkie jesteście  kreatywnie twórcze  i wszystkim blogującym  dziewczynom każdej z osobna takie wyróżnienia się należą …tak więc wszystkie należą do Was ………


Po trzecie:
Pochwalę sie troszeczkę  tak ciut ciut  .....
  W tym to cudnym albumie autorstwa Gosieńki Gosieńki mojej  - zdjęcia szczególnie bliskie mojemu sercu znalazły swoje miejsce



Po czwarte:
Dziękuję wszystkim ,że zaglądacie na mojego bloga i przepraszam, że ja do Was nie zaglądam tak często jakbym chciała  ale myślę ,że z czasem wszystko wróci do normy i znów będę często podziwiać Waszą jakże Radosną Twórczość……i wrócę do aktywnego blogowania

Po piąte :
Zmykam już bo za oknem budzi się nowy dzień……miłego dnia Wam życzę….. J

13 komentarzy:

  1. Też życzę udanego dnia i do następnego oglądania, poczytania:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś dziękuję Ci za zaangażowanie i pomoc !!! Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień i pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyróżnienia w 100% zasłużone! :-) Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnień:))))pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnień:). Album śliczny!
    A ja życzę Ci dni poukładanych i spokojnych, żebyś realizowała plan bez przeszkód i z radością! I dzięki, że zaglądasz do mnie!!!!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wyróznien ... pomagac trzeb ai to zawsze a zwłaszcza jak chodzi o takich malutkich ludzi pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację wyróżnień i przesyłamy ogromniastego buziaka.Dzięki za wsparcie i trzymanie kciuków***

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny albumik. Ewuniu, pozdrawiam i ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny album, taka mała przyjemność w trudnych chwilach, to ważne...

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnień i pięknego albumu :)

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...