piątek, 14 września 2012

Moja grządka ... czyli reset


no i przyszedł ......................

9 komentarzy:

  1. Muszę sobie to zapisać i codziennie czytać....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pogoda tak dołujaco działa heheh u mnie dzis szaro i buro i wstrętnie ja nosa nawet nie wystawiam ... pozdrawiam ciepluteńko i głowa do góry

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba sobie to wydrukuję i przykleję w widocznym miejscu:)
    Pozdrawiam Cię Ewo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mnie przegapił, ale może wróci:)) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę sobie, że się bardzo nie pomylę jak napiszę, że oprócz tego Twojego Anioła Stróża, którego masz na wyłączność, jeszcze sporo aniołów i aniołków bardziej ziemskich wokół Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraz to drukuję i wieszam do czytania :) Pozdrowienia Ewuś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, coś w tym jest :)
    Bardzo dziękuję za włączenie się w "akcję koty". :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak na marginesie byłam przekonana, że mieszkasz nad morzem :)

      Usuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...