poniedziałek, 9 lipca 2012

Candy z promyczkiem …….czyli radosna nowina

W piątkowe popołudnie najpierw ostro zagrzmiało – potem jeszcze ostrzej lunęło okropne deszczysko  a  potem  jak  gdyby  nigdy  nic  wyszło  słoneczko  a z nim przyszła dobra nowina .  Skoro ja się cieszę  to dlaczego  Wy nie miałybyście  się  cieszyć  także.
I dlatego  ogłaszam  wszem  i wobec  Candy  z promyczkiem
Zasady tak jak zwykle :
 1/Komentarz  pod postem …
2/Podlinkowany  banerek  na Twoim blogu ….
3/Miło mi będzie  jeśli  dołączysz  do  grona  moich  obserwatorów…
4/Jeśli nie prowadzisz  bloga  zostaw w komentarzu namiary na swojego meila…

     Candy  z promyczkiem   w-ewkowie 1.09.2012



            Zapraszam  do zabawy …J

122 komentarze:

  1. Zapisuję się :))) Moja propozycja, to komplet poduch:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Proponuję torbę :) Pozdrawiam maja.kropiwnicka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się oczywiście i liczę że znowu mi się poszczęści :-). Moja propozycja to torba. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja zapisuję się i stawiam na komplet poduch:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się :) może się poszczęści, bo w Lublinie leje dzień w dzień....
    banerek jest, obserwuję od dawna. stawiam na torbę lub kosmetyczki
    pozdrawiam cieplutko :)
    http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się zgłaszam:) Sama nie wiem co obstawiać... Hmm, może komplet poduch albo torba:) Cokolwiek szyjesz, wszystko jest piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz jestem u Ciebie ;) ale podoba mi się :)
    co do candy to ja stawiam na torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ustawiam się w kolejce :)
    moja propozycja to komplet poduch :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym się ucieszyła z każdego twojego uszytku :) Ale tym razem głosuję na komplet poduch :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja też bym się cieszyła z każdego prezenciku, a najbardziej z poduch;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Szyjesz piękne rzeczy ale w roli cukieraska widzę torbę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się szalenie Twoimi dobrymi nowinami, u mnie też piątek był burzliwy (choć tylko w przenośni, bo nie spadła ani kropelka deszczu), ale też z promykami słońca nie tylko rzeczywistymi :). Banerek już u siebie zmieściłam, a na candy typuje poduchy (ach!), bo mi się marzą. pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. zapisuje się z chęcia:) proponuję komplet poduch:)

    www.mebelina.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. och och och nie mogę przegapić ... hehe uwielbiam te twoje twórcze szyjątka ... a że mam juz twoja cudną torbę ( która się sprawiał swietnie nad rzeczką ) to stawiam na komplet poduch ... pozdrawiam ciepluteńko i już dodaję banerek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. zdecydowanie torba :D z takim sprytnym czymś co pokazujesz :D buziaki ;)
    lece dodać banerka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje od dawna więc nie mogłam przegapić takiego Candy. Ja głosuję na torbę tylko jeszcze trzeba mieć szczęście aby ja dostac. Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy ze zwierzakami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tworzysz piękne rzeczy.
    Dzisiaj stawiam na torbę.
    a.zurek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Moja propozycja to torba.
    Pozdrawiam (n.regina59@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością się zapisuję. Proponuję poduchy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, czy ja mogę się zapisać, chociaż już dostałam od Ciebie takie śliczności? Mówią, że dobrego nigdy nie za wiele ;-) Ustawiam się i ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu masz racje dobrego nigdy nie za dużo :)

      Usuń
  21. To i ja z pewną nieśmiałością ośmielam się
    zapisać na te cudowności .Obserwuję od jakiegoś czasu ten
    sympatyczny blog i jestem wierną fanką tych wszystkich cudownych szytasiów
    Ja głosuję na poduchy .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  22. Na los szczęścia , jak widzę, trzeba mi się tu zdać:))) Ale ja wiem, że coby to nie było i tak będzie śliczne i doskonałe:)). Wszyscy stawiają na poduchy, a mnie się i tak skrywaczek marzy, nawet bez podkładek, bo przecież mam przecudne:)))) Co będzie, to będzie i tak wybór mnie ominął:))) Zapisuję się Ewciu na cokolwiek:))

    OdpowiedzUsuń
  23. komplet poduch w 100% będzie genialny
    więc zapisuję się i ja
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewuniu,u Ciebie zawsze i po wszystko stanę w najdłuższej kolejce:)Nie mogę się doczekać kiedy zaprezentujesz poduchy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. zapisuję się i ja, no takie piękności robisz... :) może się uda :)
    obserwuję, baner jest http://czytelnicza-dusza.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie upoluję piękne poduchy! Rozgoszczę się w kolejce i z zainteresowaniem poobserwuję. Banerek tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam również na candy w : epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. również chętnie dołączę :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo chętnie przyłącze się do zabawy choć nie wiem czy mi wypada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej..bo poduchy prawdopodobnie będą w Twoich kolorkach:)

      Usuń
    2. Ach to koniecznie idealne do salonu:)

      Usuń
  29. Oj jak mogłam tego wcześniej nie zauważyć - jasne że się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Poduch nigdy zbyt wiele, więc ustawiam się w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji ja też dołączyłam do Twojej zabawy:)

      Usuń
  31. To tym razem i ja się ustawiam w kolejce:) Pozdrawiam serdecznie Karolina z niemazaco.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie szyjesz. Z chęcią przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zaproszenie na candy:) Z radością się zapisuję i trzymam kciuki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Poduch przepiękne, więc zapisuję się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisuję się z ogromną przyjemnością na piękne candy :-) I zapraszma też na moje :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Super poduchy:)Ustawiam się w kolejce:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Poduchy śliczne :-)) Dołączam do zabawy. A obserwuję już od jakiegoś czasu ;-)
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. hehehe zobacz ja dopiero dzisiaj się zorientowałam, że ty cukiereczki posyłasz w świat :)
    Pozdrawiam i grzecznie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę,że się przypomniałam :)

      Usuń
  40. mój blog http://ja-czyli-ada.blogspot.com/2012/07/candy_27.html

    OdpowiedzUsuń
  41. ale cudne i to jeszcze z niebieskościami :))) ustawiam się i niecierpliwie czekam na wyniki ineskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja bym chętnie przygarnęła takie cudne podusie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ,że przyłączyłaś się do zabawy :)

      Usuń
  43. Trafiłam "serfując" po bezmiarze internetu i z miejsca się zakochałam! Przepięknie tworzysz ! Jeszcze nie wszystko obejrzałam i przeczytałam ale nadrobię zaległości. Z wielką przyjemnością ustawię się do kolejki z nadzieją że szczęście mi dopisze a nawet jeżeli dopisze komu innemu i tak pocieszę oczy Twoimi pracami. Pędzę dopełnić formalności. Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Takie piękne podusie, nie sposób się nie skusić...
    o wierszydełko wyszło :D
    http://bizuteria-recznie-robiona-kajj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Są śliczne.Stawiam na poduchy i wkrótce zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja się koniecznie muszę zapisać ! Nie wygrałam już w tylu candy, że mobilizuje mnie to do zapisywania się do skutku ha ha :) Obstawiam torbę albo podusiaki.

    OdpowiedzUsuń
  47. O, nie wiedziałam, ze Gosia ma tak uzdolniona mamę :)
    aż grzech się nie zapisac na takie poduchy !
    pozdrawiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  48. Ustawię się i ja do kolejki po te cudeńka :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne poduchy :)
    obserwuję i stoję w kolejce :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam candy i to nie dlatego,że można coś wygrać,ale dlatego,że dzięki zabawie można poznać nowe blogi.Tak więc korzystam z okazji i dołączam do kolejki,bo poduchy są fantastyczne oraz zaczynam obserwację Twoich pięknych prac,Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie - zaraz się wybiorę:)

      Usuń
  51. O rany , ale długa kolejka:) Ale ja w kolejkach wprawiona jestem od czasów komuny , więc poczekam. Zwłaszcza ,że ponoć ostatni będą pierwszymi , chociaż nie wydaje mi się , że będę ostatnia:)
    Pozdrawiam Cię Ewo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że dołączyłaś do zabawy - a co do kolejek to wcale nie było tak żle zawsze można było poplotkować a teraz nie ma koleje i same nudy :)

      Usuń
  52. grzechem byłoby nie chwalić takich prac - Super! Z przyjemnością tu zaglądam, żeby podziwiać i motywować siebie w swoich szyciowych poczynaniach:))

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja tu widzę tylko poduszki, zapisuje się oczywiście i grzecznie czekam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  54. z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się;] banerek u mnie http://czarnamiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Super elegancko, że do ciebie tutaj trafiłam :) Piękne rzeczy wychodzą spod twoich rączek. Dołączam do obserwujących z wielką chęcią i staję w kolejce po wspaniałe cukiery :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja nigdy nie wygrywam, ale zawsze daję sobie szansę. Tym razem też nie odpuszczę takich słodkich cukierasków. Pozdrawiam!
    Sylwia z http://mojkrzyzykowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. i ja spróbuję szczęścia :)

    Pozdrawiam,
    senninha@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. wspaniałości rozdajesz więc w kolejce ustawię się i ja :) pozdrawiam serdecznie i cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się :) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja się chętnie dopiszę. Pięknie szyjesz. Wypatrzyłam u Ciebie super podkładki pod talerze. Czy byłaby szansa na cosik takiego?
    pozdrawiam iwi

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziękuję,za ciepłe słowa uznania -to zawsze mobilizuje do działania:).

    OdpowiedzUsuń
  63. Długa kolejka ale ustawiam się i ja - pozdrawiam ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz jaka jestem pazerna dwa razy się zapisałam - no cóż głowa jeszcze na urlopie

      Usuń
    2. Ewa ..jak to mówią dobrego nigdy dosyć...może te poduchy przeznaczone są dla Ciebie ..pozdrawiam Ewa:)

      Usuń
  64. Zapisuje się .
    http://nutinkowewypieki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Również ja ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Witaj!

    Nie wyobrażam sobie, aby zabrakło mnie w ogonku po takie słodkości.

    Ponieważ prowadzę blog na Onecie, nie mogę ustawić podlinkowanego zdjęcia w bocznej szpalcie. Obiecuję, że banerek pojawi się z boku a link do zabawy w poście informacyjnym o candy.

    www.nitkamalowane.blog.onet.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Ojej, jakie piękne! Staję grzecznie w kolejce:).
    Trafiłam tu przez blog Fredki i zostanę. Piękne rzeczy szyjesz!!!!!!! Ja próbuję się uczyć, ale pewnie nigdy nie osiągnę takiej wprawy!
    Pozdrawiam serdecznie i idę oglądać dalej:)))).

    OdpowiedzUsuń
  68. Naprawdę świetne, miło było by zgarnąć takie poduchy do nowego mieszkanka!
    Nie posiadam bloga wiec zostawiam meila: joanna.kolodziejczyk9393@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ojejku ale świetne poduchy...
    zapisuje się z miłą chęcią i czekam na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  70. Poduchy, poduchy!!! Cudne :))))

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam serdecznie.Candy podpatrzyłam u Fiżki,więc się wpraszam.Świetne poduchy i w dodatku w "moich" kolorach.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Podusie śliczne. Już podlinkowuję u siebie. Pozdrawiam i zapraszam do mojego bloga. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  73. No ja nie wiem jak ja jeszcze do tej pory się nie zapisałam, gapa jedna. Takie słodkie cukieraski przygotowałaś, że tylko kciuki zaciskać. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zapisuję się. http://aguniamojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. zgłaszam się :-)
    cruelorchid@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. To i ja się zapiszę ;)
    Mój email: asik27@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  77. ojej jak tu u Ciebie kolorowo i twórczo!! marzę o komplecie poduch, w końcu jesień nadciąga i trzeba otaczać się wszystkim co przytulne :)

    mój blog to: http://skrzydlatykot.blogspot.com/

    pozdrawiam serdecznie,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się:)
    natalia623@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Z przyjemnością zapisuję się na poduchy, mają świetny kolor.

    pozdrawiam

    galeria61

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewa, że odwiedziłaś mój blog. Miło mi Ciebie gościć

      Usuń
  80. Ooooh, jakie śliczności widzę! Wpisuję się na listę obiema rekami i nogami! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  81. piękne podusie:)chętnie się zapiszę do zabawy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Ale cudne poduchy :) Zapisuję się i niecierpliwie czekam na losowanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Idealne poduchy . Może los się do mnie uśmiechnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się : ] Pozdrawiam , Ola .
    http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Poduchy swietne !! Pozdrwiam Iza
    iza123468@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękne podusie. Zgłaszam się i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Baaaa....rdzo mi się podobają, więc poczekam, a może są dla mnie?

    OdpowiedzUsuń
  88. hej zgłaszam się do zabawy, jestem w obserwatorach, banerek zamieszczony

    Leevy z bloga http://pracerecznebyleevy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Cudne!! zglaszam sie:)
    http://nietracczasunagotowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się!
    Zaczęłam obserwować;0
    baner z prawej strony- http://magicwordcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Coś pięknego i niezwykłego. Wyrażam przemożną chęć stania się szczęśliwą posiadaczką. Pozdrawiam, Ana z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Oczywiście że się zgłaszam :) Takie cuda..... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. zglaszam sie :)

    baner na blogu www.dziewczynaaraba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Poduszki są cudne, chętnie je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...