sobota, 24 marca 2012

Pomoc dla Marcelka PILNIE POTRZEBNA!!!!

Marcelek za kilka miesięcy skończy 3 latka, tymczasem jego serduszko jest w okropnym stanie i odmawia posłuszeństwa. W maju ma się odbyć charytatywny mecz-piknik, na którym mamy zbierać pieniążki na jego operacje. Niestety w tym tygodniu  na ostatnich badaniach mama Marcelka usłyszała, że to może być za późno... Operacja jest potrzebna niemal natychmiast. Problemem niestety jest kwota - 20 500 EUR....
Na chwilę obecną udało się uzbierać około połowę kwoty, a ekonomia jest nieubłagana.  Nawet 1% podatku, który został przekazany przez dość dużą liczbę osób zostanie rozliczony i wpłynie na konto fundacji jak dobrze pójdzie około września... A to zdecydowanie za późno.
Sprawy nabrały swojego biegu.

Dlatego cytując mamę Marcelka proszę w jej imieniu:

"Dla świata Marcelek jest tylko dzieckiem, ale dla mnie Marcelek jest całym światem i wszystkim co mam. 
Mama Marcelka Elżbieta wraz z rodziną "

Każdy grosz, najmniejsza pomoc będzie dla nas na wagę złota. Prosimy o pomoc.
Możesz pomóc…
Wszystkie osoby, które zechcą pomóc Marcelkowi mogą to uczynić dokonując wpłaty na rachunek:
Fundacja na rzecz dzieci z wadami serca Cor Infantis

86 1600 1101 0003 0502 1175 2150 z dopiskiem „Marcel Brańka”

Dla wpłat zagranicznych:
USD PL93 1600 1101 0003 0502 1175 2024 z dopiskiem „Marcel Brańka”
EUR PL50 1600 1101 0003 0502 1175 2022 z dopiskiem „Marcel Brańka”
Więcej informacji można przeczytać na stronie o  tutaj
Mam gorącą prośbę    umieście  tego posta  na swoich blogach  być może  dzięki  naszemu  blogowemu   łańcuszkowi  przekazując  informację -  uda  nam  się  uzbierać  jeszcze  jakąś  kwotę  od  ludzi  dobrej  woli  w  ekspresowym  tempie . Wszystkim  blogowiczkom  dziękuję  w  imieniu MARCELA  I  JEGO  MAMY. Niech podziękowaniem dla nas będzie uśmiech Marcela:

4 komentarze:

  1. Ewuniu, obok tego nie można przejść obojętnie, sama mam bąbla w wieku Marcelka i nie wyobrażam sobie życia bez niego. Korzystając z Twojego posta zamieściłam info i u siebie. Wierzę, że nam się uda pomóc.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierzę, że będzie dobrze! Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze Ewa, ja z inną sprawą. Jestem chyba zbyt tępa na te wszystkie nowinki techniczne, nie mogę wysłać do Ciebie wiadomości, a ja chce po prostu namiary na Ciebie, mam nadzieję, że pamiętasz w jakiej sprawie. hanulkowydom@onet.pl, dasz znać, co?

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...