niedziela, 8 listopada 2015

Tęsknoty… Longing ...




Długa była moja przerwa w  blogowaniu ,oj długa . Stęskniłam się   za  blogowym światem . więc wracam.  Moja przyjaciółka  maszyna do szycia ma  chwilową  przerwę techniczną , dlatego  dzisiaj będzie garść wspomnień  wakacyjnych. Za oknem  wiatr  mocno wieje i deszcz mocno pada , a mnie tęskno za  Krakowem. Tak więc chociaż na chwilkę powracam do niego.








 My break in blogging was long, very long. I missed design blog world. So I decided to get back. My friend, sewing machine has a momentary technical break so today will be about vacation memories. Outside the window the wind is blowing hard and raining heavily , and I miss Cracow. So I return to my city in my mind at least.

                                                                                     

                                                              Ewa…

 

4 komentarze:

  1. Zaglądam,zaglądam...jest! :D Też tak czasami mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądam,zaglądam...jest! :D Też tak czasami mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj tak czasami wiecej ,czasami mniej sie Teskni . Piekne wspomnienia Ewus :)) I widze ,ze dolaczylas drugi jezyk na blogu :)) Ciesze sie ,ze wrocilas !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że czas powrotów nastąpił. Ja tez wróciłam i to po mega długaśnej przerwie :) jakoś tak mi się zatęsoniło :) buziole

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...