piątek, 29 sierpnia 2014

Wakacyjne wspomnienia ......




Dla  mnie tegoroczne lato kojarzyć się będzie z szyciem kosmetyczek  z pięknymi motywami różanymi. Niewielkie kawałki bawełny z motywem różanym  połączyłam z kawałkami lnu w zimnych odcieniach khaki i jasnego beżu i wyszło dokładnie tak :



Obie wolne  czekają na nowe właścicielki  tutaj  .Małe , zgrabne i pojemne  będą ozdobą każdej torebki



Kosmetyczki kosmetyczkami, ale jest jeszcze jedno wspomnienie …stara jak świat piosenka



I myśl jaka za nią idzie…są i odloty ale i też są powroty……

No i jeszcze na koniec cudowne zdjęcie Justyny pochodzące z jej strony na FB

https://www.facebook.com/JustynaHoldaFotografia/photos/np.39937911.100001837543999/855409324476723/?type=1&theater



                                                                                                 Ewa…..

26 komentarzy:

  1. Piękne kosmetyczki:) Kolorowe i radosne

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie,że znów mogę podziwiać Twoje małe dzieła sztuki.Dziękuję za wspomnienie....Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...a i ja tez chętnie powspominałam

      Usuń
  3. Na tę pierwszą kosmetyczkę mam chrapkę, już odwiedziłam Twój sklepik:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)...dziękuję za odwiedziny mam nadzieję ,że będziesz zadowolona z zakupu ...

      Usuń
  4. Piękne kosmetyczki! Podoba mi się takie połączenie - len plus urocze delikatne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki właśnie miałam zamiar aby surowość lny złagodzić kwiatami, myślę że się udało

      Usuń
  5. Kosmetyczki są urocze !!! Przyglądam się jak pięknie wszyłaś zamki, bo ja z nimi walczę i jest tak : albo mi się uda albo nie. "Kormorany " - miodzio... z mojej młodości... były wtedy na czasie :)) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczym się nie przejmuj ...nie walcz z zamkami tylko je spokojnie wszywaj a praktyka zrobi swoje...trzymam kciuki :-)

      Usuń
  6. Len z tymi różami wyszedł znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kosmetyczki! Bardzo podoba mi się to połączenie róż z lnem i koronką :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kosmetyczki, najbardziej podobają mi się róże w tej pierwszej. Wyraziste ale w połączeniu z lnem świetnie się komponują. Chyba taką bym chciała mieć. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak i mnie... róże w realu wyglądają jak żywe

      Usuń
  9. Widziałam i podziwiałam na fb :)ale super, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę ,że jestem z powrotem bo bardzo tęskniłam

      Usuń
  10. Wyszło pięknie i bardzo romantycznie ♥
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze,, urocze, jak zawsze ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne kosmetyczki, niezwykle romantyczne - boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby ciągle kosmetyczki, ale za każdym razem coś nowego. Podziwiam pomysłowość i ten "smaczek" w doborze tkanin i dodatków. A kormorany .... - oj wróciły wspomnienia.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...