niedziela, 17 lutego 2013

Wiosenna zabawa………





Końcówka tygodnia zdecydowanie  była dla mnie  jak najbardziej  radosna  a to za sprawą dwóch Agnieszek K…. obu Agnieszkom serdecznie dziękuję……
A skoro tyle  dobra dostałam  to stwierdziłam ,że teraz przyszła  pora na mnie  aby coś komuś ofiarować. Tak więc zapraszam wszystkich chętnych do zabawy.
Zasady:
1.    wklej banerek  i  podlinkuj  u siebie na blogu
2.    jeśli nie masz  bloga  zostaw swój adres meilowy
3.    jeśli masz ochotę dołącz do grona moich obserwatorów …zapraszam
                   4.  jeśli masz ochotę polub moją stronę na FB – tutaj
                                                                           
5.    dokończ zdanie  :  lubię wiosnę bo ……


Zabawa trwa  do 21 marca  – 22  marca  ogłaszam wyniki  a potem to już tylko wysyłam wygraną.
A do wygrania jest komplet  kosmetyczek może przydadzą się przy zamianie zimy na wiosnę.

Banerek do pobrania :




      Zapraszam wszystkich chętnych do zabawy….
                                                                                                 
                                                                               Ewa

51 komentarzy:

  1. Bo no właśnie nie ma żadnego *BO* , kochamy wiosnę a ja ją ściskam i uwielbiam , zamienia szarości na kolorki to jest to ;O)
    Wtedy wyruszam na *ranczo*(rodziców) i zaglądam w każdy jego zakamarek i co roku wyszukuje nowości(starości) z dawnych lat i daje im nowe życie . Nitki za mną tęsknią , ale dzięki temu mają nowe koleżanki i kolegów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię wiosnę bo.......z wiosną życie wydaje się piękniejsze:)
    Zapisuję się:)Lubię wiosnę, bo Ewcia zorganizowała cudną, wiosenną zabawę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wiosnę, bo mogę zacząć sadzić kwiaty na balkonie :) no co, taka jest prawda :) ogarnia mnie szał :)

    cudowne candy! Ach, moim marzeniem byłoby przytulenie chociaż jednej Twojej kosmetyczki :) nie będę się dalej podlizywać, bo to nieetyczne ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...odżywam, bo życie się budzi, bo jest ciepło i pada deszcz, bo słońce uśmiecha się zza chmur czasami, bo tęczę można zobaczyć i pomarzyć, pomyśleć, jak by to było znaleźć się na jaj końcu. Lubię wiosnę bo dzieci są szczęśliwsze, bo ludzie się więcej do siebie uśmiechają ... bo życie wydaje się łatwiejsze i przyjemniejsze ...
    I sobie i Tobie i wszystkim wiosny tej prawdziwej i tej w sercu życzę !
    Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo w końcu zaświeci słońce i wszystko budzi się do życia. My już nie możemy sie doczekać, żeby chodzić na spacery mamy juz dosyć zimy i siedzenia w domu.
    Z miłą chęcią sie zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Ewuniu, jak tu nie lubić wiosny. Ja ją lubię, bo wraz z bujną roślinnością w głowie kiełkują całkiem nowe, świeże pomysły :D
    Buziaki i uściski,

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię, ja ją kocham:)))
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię wiosnę bo ....
    1. nienawidzę czapek,
    2. jestem zmarźluchem,
    3. wiosną mam urodziny,
    4. nie muszę odśnieżać samochodu,
    5. mogę pojechać do teściów na działkę gdzie jest mój mały raj ...
    i mogła bym tak jeszcze długo wyliczać :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja tez ja tez jako dziewiąta dziś tutaj stanę w kolejce po te piękne cuda ,a może to mi sie uda je wygrać:)
    A Ja lubię Wiosnę bo są dni bardzo radosne ,uwielbiam za te cudne kwiaty na drzewach kwitnące i za niezwykłe kolory wiosny do życia się budzące:)
    Obserwuję od dawnaaaaaa.Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam takie postanowienie - nigdzie się już nie zapisuję, ja ze swoim szczęściem? Ale wiosna, nowe nadzieje, więc łamię swoje postanowienie. A WIOSNĘ kocham za to że przyjdzie, będzie piękna słoneczna, kolorowa, pachnąca ... itd.Pozdrawiam ciepło. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Słuchajcie dziewczyny każda pora roku ma coś nam do zaoferowania, ale wiosna ma po prostu tego o wiele więcej jak inne pory roku-jestem bo kosmetyczki są urocze pozdrawiam Dusa

    OdpowiedzUsuń
  12. Bo..... Jest radosna, pachnaca, słońce coraz cieplej grzeje, w maju bzem wyświeca ogrody, kwitna fiołki i stokrotk.... i zapisuje sie bo kosmetyczki sliczne:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ....wszystko budzi się do życia,ptaki pięknie śpiewają,słońce ogrzewa i daje dużo energii a mój balkon robi się kolorowy od kwiatów:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie wiosnę, bo mój świat nabiera tysiąc barw :)
    Zapisuję się do zabawy, tylko co to znaczy podlinkuj na blogu ???help

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię, obserwuję i przede wszystkim pragnę ;-)))
    Lubię wiosnę, bo wszystko wkoło budzi się do życia, bo ja też budzę się z zimowego snu i żyć się chce !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię wiosnę, bo wtedy życie się zaczyna, wszystko budzi się z uśpienia. Ludzie jakoś tak bardziej są uśmiechnięci i ptaki śpiewają, i kwiaty zaczynają kwitnąć... Dosłownie budzi się wszystko !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię wiosnę bo .. wokół robi się radośniej:)
    pozdrawiam
    http://pasjejustychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zapisuję się z miłą chęcią :)
    Lubię wiosnę, bo...
    mogę znów zakładać leciutkie buty
    jest pięknie zielono
    wiosna jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też spróbuję szczęścia :)
    Lubię wiosnę za ten niezwykły zapach w powietrzu, pełen świeżości i jakże inny od mroźnego zapachu zimy. Wystarczy jeden głęboki wdech i aż chce się żyć! Uwielbiam ciepłe, wiosenne deszcze, promienie słońca budzące mnie z rana przez wielkie okno wychodzące na wschód i uczucie lekkości związane z porzuceniem zimowej kurtki. I choć nie nasyciłam się zimowymi wieczorami i piernikową herbatą w tym roku, to i tak zimę przywitam z uśmiechem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też nie może tu zbraknąć! Lubię wiosnę za jej kolory, zapach,świergot ptaszków! Ach już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba będę "oczkiem" ;)A wiosnę lubię za to, za co każdą zaczynającą się porę roku. Nowe zapachy, nowe kolory,inny krajobraz, inne jedzenie, inne ubranie po prostu za zmianę a wiosna to zmiana i na pewno tylko na lepsze.
    I za to, że urodziłam się prawie w środku wiosny :D
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  22. Ponieważ widzę,że organizujesz u siebie Candy zapraszam do ogłoszenia go u mnie na blogu by o jego istnieniu dowiedziała się jak największa ilość chętnych. Co prawda dopiero się rozwijamy, ale serdecznie zapraszamy : www.give-away4you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię wiosnę bo wszystko budzi się do życia i ja też.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię wiosnę, bo jest piękna, kolorowa,pachnąca i optymistyczna!
    Zapisuję się i zapraszam na moją rozdawajkę pod włoskie słońce:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem czy maja obecność tu nie zakrawa na pazerność, ale Twoich tworów nigdy dość. A za co lubię wiosnę ... za to, że wraz z nią budzę się do życia...
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię wiosnę bo to bardzo optymistyczna pora roku. Człowiek nabiera energii do życia i wszystko widzi w jaśniejszych barwach. Chce się żyć!

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubie wiosnę bo... bez kwitnie i pachnie delikatnie, ptaki ćwierkają, żonkile rozkwitają i swoją delikatnością dekorują pola, bo pąki kwiatów na drzewach uświadamiają nam, że bliżej do lata niż zimy i mróz nam nie grozi przez najbliższe miesiące, lubie wiosnę, bo kawa w ogrodzie smakuje dużo lepiej, dodatkowo lubię wiosnę, bo wszystko rodzi się na nowo, przychodzą nowe nadzieje, słoneczne dni i ludzie na ulicach częściej się uśmiechają :)

    z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    serdecznie Cię pozdrawiam
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię wiosnę bo....każdy dzień cieszy co raz to nowymi barwami,kwitnące drzewa,krzewy,drobne kwiatuszki i śpiew ptaków...czy może być coś bardziej cudownego?Ustawiam się w kolejce,gapą bym była gdybym przegapiła takie wydarzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja do Ciebie po cukierasy zawsze bardzo chętnie ustawię się w najdłuższej nawet kolejce:))
    Kocham wiosnę a najbardziej maj.
    Uwielbiam to wrażenie,kiedy wreszcie mogę wyjść z domu do ogrodu,zająć się pierwszymi kwitnącymi kwiatami i obserwować jak przyroda budzi się ze snu.Uwielbiam ciepło i słońce,te dni kiedy wszystko się chce NAWET umyć okna:)))
    W maju na rynku muszę się powstrzymywać,żeby nie wykupić wszystkich kwiatów.Stale dokupuję i kwiaty i nowe doniczki.Wiosna jest też zapowiedzią lata!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię wiosnę... Ja jej nie lubię - Ja ją UWIELBIAM!!! Wiosna to dla mnie najlepsza i najpiękniejsza pora roku. Uwielbiam patrzeć na ten cud natury, kiedy wszystko budzi się na nowo do życia, kiedy ptaszki cudownie mi za oknem śpiewają, kiedy czuje ten specyficzny świeży wiosenny zapach w powietrzu. Wtedy dopiero chce mi się żyć!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię wiosnę bo w końcu wszystko zaczyna żyć po długiej zimie, powietrze pachnie niesamowicie i ogolnie świat nabiera barw! Kocham tą porę roku, żadna inne nie może się z nią równać!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię wiosnę, bo natura budzi się do życia, wszystko w koło się zieleni, można zrzucić kurtki i czapki...

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię wiosnę bo....pierwsze, wyczekiwane ciepłe, słoneczne dni oraz budząca się do życia przyroda, pozwalają w wyjątkowy sposób poczuć radość i piękno życia.

    Zgłaszam się do zabawy, obserwuję jako bianco, a banerek na moim blogu:

    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się! Warunki sepłnione!
    Dlaczęgo lubię wiosne? To proste! Lubię ją za ciepło, za kwitnącą przyrodę, za to że rano budzą mnie promienie słońca, że ptaszki śpiewają, że ciepłe kurtki i swetry mogę schować głęboko do szafy i o nich zapomnieć, za to że czuje że lato i wakacje już niedługo :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się;)
    Kocham wiosnę, bo kiedy nadchodzi czuję przypływ energii. Mam ochotę żyć pełnią życia, brać wszystko w swoje ręce, zmieniać na lepsze i iść naprzód rozpychając się łokciami w tym nie raz nieprzychylnym świecie. Wszystko się budzi wówczas we mnie, tak jak za oknem przyroda- znajduję nowe pokłady wiary, nadziei i zapału do pracy. Lubię też wiosnę, bo jest idealna na moje ukochane spacery. Wiosenne powietrze najlepiej dotlenia mózg i sprzyja genialnym pomysłom;)

    ana.bianka9@gmail.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z przyjemnością się zapisuję :)
    W wiośnie podoba mi się jedynie perspektywa lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapisuję się, polubiłam stronkę na fcb ! :)
    nino.arleta@gmail.com, na fcb Bobianna Brzęczy

    Lubię wiosnę, bo zawsze czuję wtedy jakby moje serce rozkwitało i całe ciało nagle ożywiało się :)

    OdpowiedzUsuń
  38. baner na: http://greeneyekitty22.blogspot.com/
    dokończ zdanie : lubię wiosnę bo ……po zimie wreszcie świeci słońce!

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się!
    Baner na www.slodko-kwasna-handmade.blogspot.com
    Lubię wiosnę, bo się robi ciepło:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię wiosnę, bo przychodzi co roku.
    A jeżeli ktoś nie lubi wiosny, to co ma napisać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się do zabawy. A wiosnę lubię, bo właśnie wiosną przyszłam na świat;) Lubię bazie i pierwsze listki na drzewach, lubię kwitnące alejki pełne drzew, lubię jak słoneczko zaczyna grzać coraz mocniej, a wietrzyk wieje tak przyjemnie:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. lubię wiosnę bo -daję nadzieję na lepsze jutro, zapowiada coś dobrego, coś co rozkwita i tworzy się, jest koloru zieloneg a to kolor spokojny, harmonijny, jak nic wiosna to samo dobro w czystej postaci !
    Wiosennym akcentem zapisuję się na to candy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. lubię wiosnę bo... wszystko budzi się na nowo do życia, świat robi się piękny zielony, kolorowy, a słońce przyjemnie grzeje twarz:)

    Pozdrawiam
    http://handmade-artshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. o matulu ... że mnie tu jeszcze nie było, no skandal nad skandale !
    Ewuniu i ja, i ja do zabawy z radością nieskrywaną staję :))))

    LUBIĘ WIOSNĘ, BO ... bo, to najpiękniejsza pora roku !
    Wszystko budzi się do życia ...
    Lubię jej kolory, paletę żywych barw nasyconą słońcem.
    Kobierce kwiatów, tych ogrodowych i tych polnych radują nasze oczy.
    Są dzikie i piękne. Razem tworzą niepowtarzalny bukiet.
    I ten błękit nieba ...
    Lubię wiosnę za jej dźwięki ... śpiew ptaków, ich trele podczas budowy nowych gniazd; odgłosy owadów i robaszków wszelakich ... toż to także istotki żywe i one z wiosny się radują ! Szelest młodych liści na drzewach mojego sadu ... to najcudowniejsza muzyka świata!
    Lubię wiosnę za jej zapach ... za cudowne poranki od rosy błyszczące i pełne zapachu świeżej ziemi.
    Lubię wiosnę za życie, za radości, te małe i te wielkie!
    Wiosna przynosi nadzieję ... koi zmysły moje i daje dobre myśli.
    Inspiruje i motywuje do działania.
    Lubię wiosnę za to, że noce coraz krótsze, a dni coraz dłuższe, słońcem coraz cieplejszym pieszczone.
    No i lubię wiosnę, jako żem baba ... za łaszki letnie, zwiewne i kolorowe.
    Bez grubych kurtek i płaszczy do ziemi, bez szala i czapy, co w oczy mi włazi ... wiosenkę lubię, wiosenkę kocham!

    Cieplutko Ewuniu pozdrawiam z nadzieją, że ta nasza wiosenka kochana tuz, tuż :)
    Bea
    http://beaartdecor.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matulu ... ale mnie poniosło !
      patrzę, co żem nabazgrała i w szoku jestem ile tego wyszło !:))))
      buźka !

      Usuń
  45. Lubię wiosnę, bo ta pora roku
    na w sobie ogromną dawkę uroku.;)
    Za co jeszcze ją lubię? Chętnie opowiem,
    bo pomysłów miliony siedzą w mojej głowie:

    Za życia pobudzenie, za soczyste zielenie,
    za widok pierwszych kwiatów, za ciepły deszcz rabatów,
    za smaczne nowalijki, pachnące konwalijki,
    za niebo przedwieczorne i skowronków trele polne,

    za świąteczne obrządki, za pomidory z grządki,
    za Wielkiej Nocy czas, za zieleniejący las,
    za krwi szybsze krążenie, wiosenne zauroczenie
    i za majowe burze... ach, mogę tak jeszcze dłużej;)


    Pozdrawiam;)
    Lubię Cię na FB jako Ewa N.
    anydalla małpa gmail kropka com

    OdpowiedzUsuń
  46. Kosmetyczki są super, chętnie je przygarnę :).

    Lubię wiosnę, bo w czasie jej trwania wszystko budzi się do życia :).

    OdpowiedzUsuń
  47. Z przyjemnością biorę udział w Twojej zabawie:) A odpowiadając na pytanie:

    Gdy nadchodzi Pani Wiosna
    Z chęcią się przygotowuję
    Pragnę co dzień być radosna
    Zimowej tuszy już nie maskuję

    Wprowadzam dietę wiosenną
    Bogatą w owoce i warzywa
    Witamin i minerałów pełną
    Gdyż wszystko wokół dojrzewa

    A gdy kwiaty rozkwitną
    I zazielenią się liście
    Będę cieszyć się wiosną
    Spędzać każdy dzień uroczyście

    Porządki zrobię w mej szafie
    Wyrzucę kilka mych ubrań
    Przyozdobię nimi marzannę
    Oj, będzie ona cudna

    Wszystko do życia się budzi
    Skowronki śpiewają o świcie
    Wiatr muska me policzki
    A rosa błyszczy w nieba błękicie

    I dziś podziękuję już zimie
    Schowam z kożuszkiem buty
    Niech ona będzie tylko wspomnieniem
    Przecież już skończył się luty

    Postawię w wazonie żonkile
    A gdy ich pączki się zarumienią
    Będę przeżywać cudowne chwile
    One me życie odmienią

    Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubię wiosnę, bo wtedy budzi się do życia wszystko wokół... ja zresztą też. Czuję jak stopniowo odmarzam po zimowej stagnacji i znowu zaczynam się uśmiechać do roweru.

    A mój adres to slavkoyama@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...