środa, 6 lutego 2013

Tak o niczym i o wszystkim




O moim mini „ biurze”..  które przeszło mała modernizację i zostało wyposażone w dwie dodatkowe kieszenie dla zapanowania nad chaosem jaki tam się pojawia między ścinkami materiałów, kaletniczymi wzorami i małymi zapiskami  co, gdzie , na co i kiedy…Wreszcie Panie w sklepach odetchną z  ulgą ,że się uporządkowałam   i na  ich czyściutkich ladach nie będą lądować  ścinki , skrawki  i próbki materiałów …jednym słowem nie ma to jak damą być…..


Ani ... od niej to właśnie przywędrowały w ubiegłym tygodniu przydasie do nowego  wyzwania Klubu  Przydasiowej  Twórczości a z  nimi  różne  różności…Ania ulitowała się nade mną  i pomyślała  : co baba będzie między osiedlami biegać z obłędem w oczach przyślę jej wszystko niech siada i robi. Bo jak wiadomo czasu szkoda a cel szlachetny .Jak wiecie wszystko co zrobimy w ramach tej zabawy przekazujemy na aukcję charytatywną dla Michała .Dla zainteresowanych i chcących się przyłączyć do akcji pomocy Michałowi  szczegóły na bocznym pasku u mnie  albo  moc informacji u Ani koordynatorki całej akcji . Ale do rzeczy ponadprogramowo od Ani dostałam takie cudeńka


A jak zobaczyłam tyle serwetek naraz – to oszalałam ….i tak z tym obłędem w oczach pozostałam do dzisiaj….hello 




O Lence … i jej nowym portrecie albowiem poprzedni z racji  zbliżającego  się przedwiośnia zaczął porastać zielskiem 


Portret portretem ale Lenka to  nasza najmłodsza rodzinna  scraperka. Jak się  Wam  podoba zrobiona przez nią zakładka ?Nie wiem co na to   starsza  nieco nasza  rodzinna  scraperka , czy czuje już lekki oddech  za swoimi plecami .Ale póki co   jak na razie wyglądają na zaprzyjaźnione.


O wiośnie…którą spotkałam  przedwczoraj  na  spacerze na wiślanych bulwarach .Wszystko  zaczyna się na nowo budzić do życia ..jest nadzieja ,że obudzę się i ja i ogarnę wszystkie  porozpoczynane projekty..bo jak narazie to jestem zagubiona w akcji….





 Wiosna , wiosna ach to Ty……… nie to za oknem pada śnieg ……
                                                            Ewa

24 komentarze:

  1. No niestety za oknem pada snieg.... Ale wiosna radosna juz za niedlugo nas wszystkich odwiedzi:) organizer swietny:) Lenka talent ma:) piekna zakladka:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie o wszystkim dziś u Ciebie :) Rozumiem ten obłęd serwetkowy, dostaję takiego samego widząc jakieś, których nie mam - i to nie mija :)Organizer jest genialny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się cieszę że taka jestem zorganizowana ...

      Usuń
  3. Baaazie, wiooosna:)
    Kosmetyczka extra a zakladka taka, że ciężko się będzie skupić na czytaniu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Aniu ciężko....ale Lenka jest z tych co to dodaję energii...

      Usuń
  4. Oj jak ja już czekam na wiosnę :) A ty ogarniaj, ogarniaj, ja też ogarniam od początku roku wszystkie zaległości służbowe, żeby już niedługo mieć więcej czasu na szycie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O zagubieniu w akcji, to ja właśnie post napisałam :))), ale Ty masz szansę, a ja się chyba na amen zagubiłam:)))
    Cudne zdjęcie scrapowych pokoleń:))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteśmy w jednym klubie - musimy o legitymacjach członkowskich pomyśleć...

      Usuń
  6. No oczywiście - dama w każdym calu, piękna kosmetyczka. Zdjęcie urocze, miło popatrzeć na taką bliskość. Pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech Ewuś do damy to mi jeszcze ,ho ho albo więcej...

      Usuń
  7. Piękne to Twoje mini biuro bardzo w moim stylu :)
    Rozumiem, że dekupaż za chwilę pójdzie pełną parą a maszyna zniknie pod stosem serwetek :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna,wiosna lala:)
    Zdjęcie mamy z córką piękne,cudne,fantastyczne...łał

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak są bazie to wiosna już bliziutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc za okno to raczej zimka nas dzisiaj zaskoczyła...

      Usuń
  10. Świetna ta kosmetyczna, uwielbiam je wszystkie u Ciebie :) zdjęcie po prostu mnie urzekło, ma taki klimat i bije z niego dużo uczucia. Zazdroszczę Ci tych bazi :))) nie wiedziałam, że już się pojawiają :) tak czekam na wiosnę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewo, Ty o wiośnie a ja tu zakopana po uszy w śniegu:) Gdzie ta wiosna? Twoje "biuro" jest rewelacyjne:) Ciekawa jestem Twoich robótek decu. Śliczne zdjęcie dziewczyn:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O niczym to u Ciebie nie było!Zawsze o czyms!Organizery cudniaste i koroneczki tam są!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. ach cudnie wyszła ... ja to sama ze wszytkim sie wyrobić nie moge ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...