piątek, 30 listopada 2012

W krateczkę…

Za oknami pogoda w krateczkę , nastroje w krateczkę , wiadomości też w krateczkę i moje wyznaniowe etui na telefon też w krateczkę.


Ścinki , ścineczki  z  mojego   ścinkowa  pozszywane zostały  właśnie w krateczkę  do kompletu dostały odrobinę jeansu  i  tak powstało  wesołe  wołające  : byle do ciepłej  wiosny  etui  na  radosne  wiadomości  telefoniczne.
Doskonale  wpasowało  się  w wyzwanie  Szuflady krata , kratka . krateczka.

Moje wyznaniowe etui załapało się nawet na  profesjonalne  zdjęcie kiermaszowe zrobione  przez  Magdę



A tak przy okazji kiermaszowych zmagań i szukania nowych wyzwań   przeszyłam jeszcze kilka etui na telefonki…a co jak szaleć to szaleć. I  to nie tylko  przenośni ale i dosłownie. Bo  jak już opracowałam sobie strategię  przeszyć  to  szycie etui spodobało mi się okrutnie – więc pewnie jeszcze nie raz  pozanudzam Was w tym temacie.




A teraz to ślicznie dziękuję  :że zaglądacie do mnie , komentujecie i że w ogóle jesteście   J   pa…   J

50 komentarzy:

  1. Śliczne! Wszystkie mi się podobają :) Ja niestety nie noszę takich, bo zawsze jak dzwoni telefon, to zanim go odszukam w torebce a potem jeszcze zanim ściągnę coś takiego, to nigdy nie zdążę odebrać, dlatego zrezygnowałam jakiś czas temu z etui :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata w ostatnim komentarzu podsunęła mi pomysł na nowe wykorzystanie etui- na chusteczki.I mam zamiar go zastosować przynajmniej u siebie w torebce- bo podobnie jak ty nie chowam telefonu bo mogłabym go szukać długo i dobrze a chusteczki schowam - bo wiecznie są porozrzucane .

      Usuń
  2. Świetne, zwłaszcza ten patchwork na pierwszym mnie urzekł : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wyobraźnię! Dla mnie najpiękniejsze są te beżowe z brązami i różem, ale wszystkie są niezaprzeczalnie genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham takie zestawienie kolorystyczne - beże i brązy ale postanowiłam do wyzwania złosić jednak coś w odmiennej kolorystyce

      Usuń
  4. Prześliczne. Siedzę i gapię się i wyjść z podziwu nie mogę. Pięknie, no po prostu pięknie. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ślicznie ..jakiś tam głoąbek pocztowy zmierza w Twoim kierunku kto wie co ma ...

      Usuń
    2. oj jo joj ... to dzisiaj będę pędziła do domu by sprawdzić czy już gołąbek nie zawitał :-) Buziaki, Agnieszka

      Usuń
    3. Jutro , jutro Aga biegnij prędziutko....

      Usuń
  5. Szyj Ewa szyj, bo fantastyczne są te Twoje etui!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mam zamiar - bo szycie to moje życie

      Usuń
  6. Ja też chcę wiosny, ale póki co, śniegu nie odpuszczę:))) Śliczne kratki. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że już wkrótce się doczekamy - ponoć zimka stoi sa progiem

      Usuń
  7. Same piękności ale jeśli o mnie chodzi to w ostatnich się zakochałam :) Zdecydowanie moje kolorki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście zakochana jestem w brązach ale poszłam też troszkę w kierunku innej kolorystyki żebu nie było tak monotonnie

      Usuń
  8. Śliczne są ! A ja bym w nich nosiła chusteczki :) Zmieszczą się ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ,że ja o tym nie pomyślałam ..z mieszczą się a jakże...dobry pomysł

      Usuń
  9. Bardzo ładnie:) Mi ostatnio odebrano chęci szycia:( I jakoś nie mogę się zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna praca!:)
    Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ... wyzwania Szuflady uwielbiam

      Usuń
  11. A zanudzaj,zanudzaj.Z pewnością Twoje prace robią furorę na kiermaszu.W cenie jest coś niepowtarzalnego i oryginalnego,a to wszystko można znależć u Ciebie.Te dzinsowe to mi się zaraz przyśnią ,takie są cudne!Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja będe nudna ale ten w groszki świetny i jest to bardzo dobry pomysł bo telefon się nie plącze po torebce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale dlaczego nudna ...on jest super i będzie miał już niedługo nową właścicielkę

      Usuń
    2. Ewuś w tym sensie nudna że ciągle mi w głowie groszki:)))

      Usuń
    3. I to właśnie miałam na myśli - bo ja tez groszkowa wielbicieka jestem

      Usuń
  13. Wszystkie ładne, każdy ma coś w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i oto chodziło w końcu każdy znajdzie sie w rękach jakże różnych osób..

      Usuń
  14. Są cudowne!!! Nawet nie wiesz z jaką fascynacją oglądam Twoje prace!!! Próbuję nauczyć się patchworku, ale jakoś słabo mi idzie.... Za to Ty jesteś moim "Guru"!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu rospieszczasz mnie na "zapas"

      Usuń
  15. Świetne dzieło ;-) w optymistycznych kolorach .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście "dzieła" ... Przepiękne ;-)

      Usuń
    2. Slicznie dziekuję ...

      Usuń
  16. Dobrze że uszyłaś ich więcej bo kiedy tak pięknie wychodzą dlaczego miałabyś się ograniczać?! Mam nadzieję że jarmark zaliczasz do udanych, tym bardziej że stoisko było wyposażone w piękne przedmioty i obsługiwane przez urocze dziewczyny.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko jak najbardziej dziewczyny były rewelacyjne

      Usuń
  17. Śliczne! Śliczne! Śliczne, zwłaszcza te pierwsze kocham takie kolory w zestawieniu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przegapiam ostatnio wpisy......
    Wszystkie etui są cudne! I Ty, jak widać szalejesz, i to profesjonalnie! Ewuś, to dla mnie wielka tajemnica - szyć tak pięknie, równo i na dodatek drobne elementy! Bardzo jesteś Kobieto zdolna:). Zestawienie kolorów i wzorów- boskie!
    A poza tym po kratce przychodzi kwiat.....Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Te etui kolorowe jest przesliczne, Ja chcę wiosne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne etui. :) sama nie wiem które podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewuniu ... te etui to absolutnie hicior na świąteczny upominek !
    Wszystkie piękne, ale te z pierwszego foto ... w oczko mi wpadły i wyleźć nie chcą !!! Cudne, energiczne kolorki :cieplutko pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...