piątek, 30 listopada 2012

W krateczkę…

Za oknami pogoda w krateczkę , nastroje w krateczkę , wiadomości też w krateczkę i moje wyznaniowe etui na telefon też w krateczkę.


Ścinki , ścineczki  z  mojego   ścinkowa  pozszywane zostały  właśnie w krateczkę  do kompletu dostały odrobinę jeansu  i  tak powstało  wesołe  wołające  : byle do ciepłej  wiosny  etui  na  radosne  wiadomości  telefoniczne.
Doskonale  wpasowało  się  w wyzwanie  Szuflady krata , kratka . krateczka.

Moje wyznaniowe etui załapało się nawet na  profesjonalne  zdjęcie kiermaszowe zrobione  przez  Magdę



A tak przy okazji kiermaszowych zmagań i szukania nowych wyzwań   przeszyłam jeszcze kilka etui na telefonki…a co jak szaleć to szaleć. I  to nie tylko  przenośni ale i dosłownie. Bo  jak już opracowałam sobie strategię  przeszyć  to  szycie etui spodobało mi się okrutnie – więc pewnie jeszcze nie raz  pozanudzam Was w tym temacie.




A teraz to ślicznie dziękuję  :że zaglądacie do mnie , komentujecie i że w ogóle jesteście   J   pa…   J

50 komentarzy:

  1. Śliczne! Wszystkie mi się podobają :) Ja niestety nie noszę takich, bo zawsze jak dzwoni telefon, to zanim go odszukam w torebce a potem jeszcze zanim ściągnę coś takiego, to nigdy nie zdążę odebrać, dlatego zrezygnowałam jakiś czas temu z etui :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata w ostatnim komentarzu podsunęła mi pomysł na nowe wykorzystanie etui- na chusteczki.I mam zamiar go zastosować przynajmniej u siebie w torebce- bo podobnie jak ty nie chowam telefonu bo mogłabym go szukać długo i dobrze a chusteczki schowam - bo wiecznie są porozrzucane .

      Usuń
  2. Świetne, zwłaszcza ten patchwork na pierwszym mnie urzekł : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wyobraźnię! Dla mnie najpiękniejsze są te beżowe z brązami i różem, ale wszystkie są niezaprzeczalnie genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham takie zestawienie kolorystyczne - beże i brązy ale postanowiłam do wyzwania złosić jednak coś w odmiennej kolorystyce

      Usuń
  4. Prześliczne. Siedzę i gapię się i wyjść z podziwu nie mogę. Pięknie, no po prostu pięknie. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ślicznie ..jakiś tam głoąbek pocztowy zmierza w Twoim kierunku kto wie co ma ...

      Usuń
    2. oj jo joj ... to dzisiaj będę pędziła do domu by sprawdzić czy już gołąbek nie zawitał :-) Buziaki, Agnieszka

      Usuń
    3. Jutro , jutro Aga biegnij prędziutko....

      Usuń
  5. Szyj Ewa szyj, bo fantastyczne są te Twoje etui!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chcę wiosny, ale póki co, śniegu nie odpuszczę:))) Śliczne kratki. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że już wkrótce się doczekamy - ponoć zimka stoi sa progiem

      Usuń
  7. Same piękności ale jeśli o mnie chodzi to w ostatnich się zakochałam :) Zdecydowanie moje kolorki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście zakochana jestem w brązach ale poszłam też troszkę w kierunku innej kolorystyki żebu nie było tak monotonnie

      Usuń
  8. Śliczne są ! A ja bym w nich nosiła chusteczki :) Zmieszczą się ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ,że ja o tym nie pomyślałam ..z mieszczą się a jakże...dobry pomysł

      Usuń
  9. Bardzo ładnie:) Mi ostatnio odebrano chęci szycia:( I jakoś nie mogę się zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna praca!:)
    Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. A zanudzaj,zanudzaj.Z pewnością Twoje prace robią furorę na kiermaszu.W cenie jest coś niepowtarzalnego i oryginalnego,a to wszystko można znależć u Ciebie.Te dzinsowe to mi się zaraz przyśnią ,takie są cudne!Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja będe nudna ale ten w groszki świetny i jest to bardzo dobry pomysł bo telefon się nie plącze po torebce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale dlaczego nudna ...on jest super i będzie miał już niedługo nową właścicielkę

      Usuń
    2. Ewuś w tym sensie nudna że ciągle mi w głowie groszki:)))

      Usuń
    3. I to właśnie miałam na myśli - bo ja tez groszkowa wielbicieka jestem

      Usuń
  13. Wszystkie ładne, każdy ma coś w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i oto chodziło w końcu każdy znajdzie sie w rękach jakże różnych osób..

      Usuń
  14. Są cudowne!!! Nawet nie wiesz z jaką fascynacją oglądam Twoje prace!!! Próbuję nauczyć się patchworku, ale jakoś słabo mi idzie.... Za to Ty jesteś moim "Guru"!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne dzieło ;-) w optymistycznych kolorach .

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze że uszyłaś ich więcej bo kiedy tak pięknie wychodzą dlaczego miałabyś się ograniczać?! Mam nadzieję że jarmark zaliczasz do udanych, tym bardziej że stoisko było wyposażone w piękne przedmioty i obsługiwane przez urocze dziewczyny.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko jak najbardziej dziewczyny były rewelacyjne

      Usuń
  17. Śliczne! Śliczne! Śliczne, zwłaszcza te pierwsze kocham takie kolory w zestawieniu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przegapiam ostatnio wpisy......
    Wszystkie etui są cudne! I Ty, jak widać szalejesz, i to profesjonalnie! Ewuś, to dla mnie wielka tajemnica - szyć tak pięknie, równo i na dodatek drobne elementy! Bardzo jesteś Kobieto zdolna:). Zestawienie kolorów i wzorów- boskie!
    A poza tym po kratce przychodzi kwiat.....Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Te etui kolorowe jest przesliczne, Ja chcę wiosne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne etui. :) sama nie wiem które podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewuniu ... te etui to absolutnie hicior na świąteczny upominek !
    Wszystkie piękne, ale te z pierwszego foto ... w oczko mi wpadły i wyleźć nie chcą !!! Cudne, energiczne kolorki :cieplutko pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...