poniedziałek, 30 lipca 2012

Stojąc w przepływie dobra cz.2

Kiedy przeszyły się te poduchy z elementami czerwonego, jeszcze ciepłe zabrał mój osobisty małżonek  i poszedł z nimi  w świat J  znalazły nowy domek i nową dobrego serca właścicielkę J

Za  dwie godzinki  zastukała sąsiadka i mówi ,że ma dla mnie przesyłkę  którą po sąsiedzku zostawił  zaprzyjaźniony z nami obiema  p. listonosz. Jednym słowem nie ma próżni w przestrzeni… i to najbardziej raduje moje serce…..
Była to przesyłka  w ramach zabawy  Podaj dalej …od Agnieszki z Agusiowego Pola    a w niej   moc cudowności …tyle tego było ,że nie sposób było zrobić jednego zdjęcia.
To biżutka , inne cudowności oraz pozdrowionka

Te trzy mydlane ślicznotki tez musiałam osobno sfotografować jak tylko dowiedziałam się ,że debiutem rąk Agnieszki….

To cudo  filcowe wymagało oczywiście osobnej sesji…( już żałuję ,że ja tak nie umiem)

A na koniec  „szyciowe  przydasie” …a wśród nich przecudne guziorki

Agnieszko  bardzo ale to bardzo dziękuję za te śliczności J   J   J ….
Otwarcie tej przesyłki jest jednocześnie ogłoszeniem  przeze mnie zabawy : „PODAJ DALEJ
Zasady  :
       1.W zabawie mogą brać udział tylko osoby posiadające bloga
2. Pierwsze dwie osoby które zostawią komentarz pod tym postem i wyrażą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie upominek w ciągu 3 tygodni... :)

3. Osoby które się zapiszą proszę o przesłanie mi swoich adresów, mój mail:
wewkowie@vp.pl

4. Po otrzymaniu przesyłki osoby te organizują u siebie "Podaj Dalej" dając szansę na zabawę innym …..
Chętnych do zabawy zapraszam J

12 komentarzy:

  1. Ewo, cudowne te poduszki:) Czy Ty zatrzymujesz coś dla siebie, czy wszystko rozdajesz? Po raz pierwszy w takiej zabawie udałoby mi się wstrzelić, no ale nie będę taka;) Śliczności od Ciebie i tak otrzymam, niech się inni cieszą:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi się nie chce wierzyć, że mam takie szczęście u Ciebie :-). Candy, wymianka i teraz zabawa w podaj dalej. Super. A poduszeczki bardzo piękne, zresztą jak wszystko co wychodzi spod Twoich rąk. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszki cudne, uwielbiam kolor czerwony w każdej odmianie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewo , poduchy uszyłaś jak zwykle rewelacyjne!!!! Powiem Ci po cichu, że próbuję patchworku , ale na razie kiepsko to widzę:))
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. poduszki jak zwykle zachwycające ... i gratuleje slicznego prezenciku pozdrawiam cieplutenko

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak ,piękne podusie,i prezent/zwłaszcza mydełka słodkie/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne podusie. Gratuluję prezenciku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduchy w innym niż dotychczas kolorze,ale też ciekawe i ładnie skomponowane!Interesujące prezenty dostałaś!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduchy przecudne ! Prezenciki też. Czy na "podaj dalej" zebrałaś już komplet ?

    OdpowiedzUsuń
  10. poduchy jak zawsze super.. obłędne kolory... czy ja też mogę się zapisac na podaj dalej? czy to już za późno? Pozdrawiam serdecznie Karolina z niemazaco.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne rzeczy potrafisz stworzyć, Twoje podkładki są po prostu idealne !
    pozdrawiam
    Ala
    alatri.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne rzeczy potrafisz stworzyć, Twoje podkładki są po prostu idealne !
    pozdrawiam
    Ala
    alatri.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...