środa, 19 sierpnia 2015

Pierwsze.



Pierwsze pikowanie na Juki DDL 8300 , pierwsza poducha  w wyzwaniu u Darlen  a na koniec  pierwsze warsztaty z Angelą Walters.

A oto  i moje Siódme Niebo.


Odmienne od dotychczasowych a charakterystyczne dla stylu Angeli  Paisley Feathet   w roli głównej 


plus Small Fillers w mojej  osobistej interpretacji  


to wszystko wybrałam  do pikowania  korzystając z punktu 4  wyzwania.

                                                                       Ewa…

50 komentarzy:

  1. Piękna, nie mogę się napatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu miło mi,że się podoba , to zawsze motywacja do dalszego działania.

      Usuń
  2. Rewelacja. I do tego ten piękny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze pikowanie na kolorze innym niż ecru i beże - debiut.Mnie też się bardzo spodobał.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wiesiu lejesz miód na moje serducho :-)

      Usuń
  4. Cuuudna !!!! :) ech napatrzec sie nie moge :)))) Piekna :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie Ewus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko dziekuje bardzo za miłe słowa ,to zawsze daje motywacje aby pójść dalej.

      Usuń
  5. kurcze, wspaniale wygląda i chyba widać różnicę, albo po prostu coraz piękniej pikujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu róznica w pikowaniu na domówce a na przemysłowce jest spora.Inny komfort pracy , więcej wolnej przestrzeni napewnoo pozwala na dokładniejsze pikowanie.A poza tym ciągle ćwicze i rysunek i pikowanie tak jak zalecała nasza mentorka od pikowania Wiesia Pawłowska :-)

      Usuń
  6. Cudownie !
    Nie wiem, co jeszcze napisać, jestem pod wielkim wrażeniem. Ty i maszyna, to jedno.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje ja i ta maszyna to jedno.Kocham ją bardzo, serce mi pękało jak ona stałaz boku a ja pikowałam na Janome.

      Usuń
  7. Piękna poduszka! Śliczne pikowanie i cudowny turkusowy kolor - przypomina mi morze :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilo czytasz w moich myślach morze właśnie dzisiaj się zaczyna pikować ..jako wspomnienie wakacji.

      Usuń
  8. Pięknie,albo nie ;) Cudownie! ;) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko jakiego słowa byś nie użyła to jestem Ci bardzo wzdzięczna za motywacje do działania.

      Usuń
  9. Teoretycznie niby pooglądałam tu i tam. Ale jak takie pikowanki umieć, to wysoooka szkoła jazdy. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko kwestia ćwiczeń a reszta juz przychodzi sama

      Usuń
  10. Kurcze, podziwiam i....nadal chyba będę tylko podziwiać :) Może jak ich wrzucisz strasznie dużo to i ja jednak spróbuję. Na razie widzę, że za cienka jestem na taka zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to nie podziwiaj tulko rób pierwszy krok , nie taki diabeł straszny jak go maluja .Troche cierpliwości i wytrwałości a reszta sama przyjdzie.

      Usuń
  11. Jacie!!! jak Ty to, Ewo zrobiłaś??? to chyba jakieś czary!!! Nie wiem jakiego słowa użyć ... SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu siadłam do maszyny i poszło :-)

      Usuń
  12. Po prostu cudo stworzyłaa tak pikując Ewa !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu dziękuje za ciepłe słowa

      Usuń
  13. Ewa to jest boskie....a ten kolor to swietnie podkresla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu to mój debiut z tym kolorem , ide za ciosem .Pikuja się dwie następne w tym kolorze .

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Bardzo ale to bardzo dziekuję za ciepłe słowa.

      Usuń
  15. That is very beautiful...love the paisley feather!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Karin, I also liked paisley feather. These are my first paisley feather.

      Usuń
  16. Nazwy mi nic nie mówią. Ale obrazki wystarczą aby zachwycić się - piękna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Każde miłe słowa to mobilizacja do tego aby iść dalej, dlatego dziekuję

      Usuń
  18. Jest idealna, perfekcyjnie wypikowana w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino do perfekcji jeszcze trochę poćwiczyc ale mysle ,że dzieki maszynie pójdzie szybciej ..dziekuję

      Usuń
  19. The turquoise color and the machine stitching make me feel like I am relaxing by the beach! Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, sea climates just quilting.

      Usuń
  20. Beautiful... I love what you have done...
    Hugz

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...