sobota, 23 marca 2013

Wiosenna zabawa …wyniki






Wiosenną  zabawę czas skończyć …. Moja nowa komódka na chwilkę  przeobraziła  się   maszynkę  losującą 



Dzisiaj od wczesnego ranka  przystąpiłam do działania  i oto jego wyniki. Moja komódka ma trzy szuflady i każda zapełniła się w innym temacie .

Szuflada 1…losowanie główne – nagroda komplet kosmetyczek …51 osób chętnych wzięło udział w zabawie i tyle też losów szczęśliwie zmieściło się w pierwszej szufladzie……a nagroda  przesłana  zostanie  do 




Szuflada 2…losowanie drugie ..nagroda pocieszenia  niespodzianka …3 osoby które swoimi wpisami  były najbliżej  mojego lubienia wiosny … i tutaj   drogą losowania wygrała :





Szuflada nr 3 …losowanie trzecie …nagroda pocieszenia niespodzianka …3 osoby ,które w swój wpis pod moim postem wsadziły dużo serca  i ich wpisy były bardzo rozbudowane twórczo…i tutaj  drogą  losowania wygrała :



Bea


I tym sposobem moja wiosenna zabawa dobiegła końca…dziękuję wszystkim  bardzo ale to  bardzo ,którzy wzięli udział w mojej zabawie … niech wiosna  lekkim krokiem wkroczy do naszego życia  przynosząc radość i spełnienie marzeń…….
                                               
                                                                    Ewa

 A na koniec dla poprawienia  wiosennych nastrojów  mała wiosenna dygresja ...


23 komentarze:

  1. Gratuluję wylosowanym i twórczym dziewczynom ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę :D
    Zdjęcie jest super!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No Ewuniu, masz szczęśliwą rączkę dla mnie :-D Już się nie mogę doczekać co za cudeńko dostanę. No i jak tu nie mówić o pazerności z mojej strony ;-). Gratuluję Ani i Bei. Pozdrawiam mroźnie acz wiosennie. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki. Za zabawę :D
    Zdjęcie super, muszę pokazać mamie ach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. GRatulacje dla dziewczyn.
    Ja dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje zwyciężczynią :) i bardzo zazdroszczę (tak pozytywnie oczywiście)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeczne gratulacje dla zwyciężczyń! Dzięki za zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję Ci za super zabawę. Istny totalizator :D
    Buziaki i pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda,że nie widziałaś moich oczu przed chwilką......jeszcze raz sprawdzam zdjęcie....tak,to o mnie chodzi!!!
    Nie masz pojęcia jak się cieszę,co tu dużo pisać,weszłam tu żeby sprawdzić kto się dzisiaj ucieszy,nie myśląc o tym,że mogę to być ja,a tu taka niespodzianka:):):)Ewuniu,ściskam Cię serdecznie♥Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ twórczo podeszłaś do losowania.Uszczęśliwiłaś tyle osób,którym serdecznie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla dziewczyn! Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkim zwycięzcom gratulujemy, i dziękuje za zabawę!!! I do miłego

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla szczęśliwców :) Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo dziewczyny. Gratuluję.

    Fajne losowanie w szufladkach poukładane myśli nasze, żeby wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję dziewczynom :)Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze zazdroszczę - takie prezenciory , ale tak bywa w zabawie, masz rację tak młoda jak dziś nie będę już...... pozdrawiam ciepło- dzięki za zabawę Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla zwyciężczyń:) Dziękuję za zabawę:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ewuniu ... papucha moja od ucha do ucha roześmiana, a serducho ze szcześcia tempo mega przyspieszyło !!!
    Pięknie dziękuję za niespodziewajkę ♥♥♥ !!!
    No takie poniedziałki, to ja uwielbiam i proszę częściej :) ha ha
    Gratki składam pozostałym dziewczynom i dziękuję za przednią zabawę!
    Cieplutko pozdrawiam !

    p.s. maila do Ciebie przed chwilunią posłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za zabawę, gratuluję ( i leciutko zazdroszczę) szczęściarom.

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...