czwartek, 28 marca 2013

Ścinkowo …. cz.1




Kiedy Diana  na swoim blogu jakiś czas temu ogłosiła zabawę z ścinkami w temacie ochoczo się do niej przyłączyłam .Kocham ścinki  bo nigdy nie wiadomo jaki będzie efekt końcowy ich zszywania…zawsze gdzieś czegoś będzie za mało Trzeba będzie się sporo  „nagimnastykować „ aby dokończyć to co było początkowym zamysłem. Tak więc przez najbliższe 4-ry miesiące zamęczać będę Was co jakiś czas pokazywaniem jak moje ścinkowo się rozrasta a potem przystąpię do zszywania .A co z tego wyjdzie czas pokaże.



I dzisiaj na tyle.Moje zmęczenie materiału sięgnęło już nizin ...na dzień dzisiejszy zapragnęło mi się ciszy.Myślę.że ten  tydzień to  najlepszy czas aby pobyć sam na sam z sobą.Tak po prostu na pustyni ….. w ciszy……

                                                                              Ewa

12 komentarzy:

  1. ja ścinki będę obserwować namiętnie, bo sama je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja droga, w domu pełnym ludzi cisza jest towarem zdecydowanie deficytowym ;-) będę podglądać co z tych ścinków zmajstrujesz bo i u mnie cała góra leży :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i równe ścineczki moje to takie powycinane, ależ jestem ciekawa co z tego będzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie jestem ciekawa co z tego będzie:-)
    Spokojnych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie lubię :) bo się wszędzie walają i nie mam co z nimi zrobić :) te większe chowam do pudła (nie wiem po co?), a mniejsze wyrzucam, bo inaczej moje mieszkanie przemieni się w składzik ścinkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo.... Ciekawe co z tych ścinek powstanie:)
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już TY coś z nich wyczarujesz:)Miłego odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to będę czekać co z tego powstanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki czas w ciszy jest potrzebny, trzeba czasami zwolnić i pomyśleć o sobie, odpoczywaj :) Jestem ciekawa co wyjdzie w tych kawałeczków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ścinki już dziś należy odłożyć choć i tak jestem ciekawa co z tego można wyczarować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, życzę Tobie spokoju i wyciszenia na te Święta - to się czasami naprawdę przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię ścinki ale trochę większych rozmiarów :)
    Ewa - na te (i nie tylko) Święta życzę Ci serca przepełnionego wiarą i nadzieją, pogody ducha i niezłomności w codziennych trudach życia - Marta :)

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...