czwartek, 3 stycznia 2013

Coś z półki zwanej zaległościami….

Jeszcze przed Świętami przewietrzyłam  szafy tu i ówdzie na potrzeby recyklingu jeansowego  o którym jeśli zechcecie możecie przeczytać   tutaj   zapraszam.
Z  resztek spodni  i  kawałków  bawełny (  będących  kiedyś  ukochaną koszulą mojego syna ) powstały  podkładki   kuchenne, które znalazły  już  kuchnie chętną do ich przygarnięcia .

Powstała też kosmetyczka  przyozdobiona szydełkowym kwiatkiem .


Kwiatek  zdobiący  klapę kosmetyczki  powstał w ramach   zabawy  Klubu  Przydasiowej  Twórczości  ale   nie  został obfotografowany  w odpowiednim czasie jako ,że  dnia coraz mniej  a co za tym idzie zdjęcia robi się coraz gorzej. Tak więc uprzejmie  informuję moje koleżanki z Klubu ,że kwiatków powstało sztuk dwie . Ale jak na razie jeden znalazł swoje zastosowanie… drugi spokojnie czeka na swój czas.

 O  swój udział w pracach  szyciowych  upomniały się też końcówki zamków jakie namiętnie zbieram .I  dlatego  dno  przybornika  usztywnione  jest  resztką  zamka.

Przeszyłam też spódniczkę  ….taką do codziennego użytku…te karnawałowe będą się  dopiero szyły…. albowiem  Pani   Motylkowa  ma zamiar wyruszyć na bal….  J

A  na koniec  prezentacja  moich  pierwszych  zmagań z  decu  na tkaninie .



Mikołajów było tłumnie bo i projekt był duży ale niestety  z  moich  zmagań  pozostały  tylko dwa nadające się  aby   pokazać  je  światu. Ale  to nic ,  bo przed sobą mam przecież  cały nowiutki rok na nauki i to co miało powstać w ubiegłym roku na pewno powstanie w tym.  J 

20 komentarzy:

  1. Właśnie, właśnie, masz cały rok! A ja czekam na te karnawałowe spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą i to już niebawem bo zabawa tuż tuż ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt to dobry pomysł a potem jego realizacja - u Ciebie jak zawsze jest jedno i drugie ;) , decu super - ciekawa jestem co będzie dalej >. Pozdrowienia w Nowym Roku - Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Dalej mam nadzieję ,że będzie już lepiej a nie gorzej... dozobaczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach same slicznosci ... decu świetne a ta kosmetyczka cudeńko .. pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wygląda - już zresztą pisałam przy artykule - bardzo podobają mi się Twoje pomysły na recykling dżinsu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Recykling w Twoim wykonaniu Ewuś jest mistrzoski pięknie dobrane kolory,wszystko bardzo strannie dopracowane.A co spódniczki Milka radość miała na kilka godzin,ma nadzieje że szybko z tego wyjdzie i dalej będzie mogła w niej wirować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego jej życzę... byc może przyda się jeszcze w karnawale...

      Usuń
  8. Mikołajek wyszedł extra:)
    Podkładki piękne, bardzo ładnie dobrane materiały,w tym dżinsie, Ewo zawsze ładnie Ci wychodzi:)
    Karnawałowe spódniczki się szykują - super:) Też się wczoraj dowiedziałam, że wkrótce bal:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedne spodnie, a tyle pięknych, przydatnych rzeczy :) Super pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko super uszyte, a podkładki nie wiem jak ty tak ładnie wykańczasz. Podziwiam naprawdę. I spódniczka super. Ja tez mam zamiar jakieś uszyć, ale nie wiem co z tego wyjdzie hm aż się boję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz, że jestem fanką Twoich podkładek:)))
    Decu na tkaninie? No ,Kochana, baw się dobrze, a ja będę podziwiać:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyprzedziłaś mnie ! Decu na tkaninie jeszcze nie robiłam, Twoje wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne rzeczy, nawet nie wiem czym mam się bardziej zachwycać! A co do decu to wygląda świetnie! Może kiedyś przy okazji wpadniesz do Niebieskich i razem poeksperymentujemy w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewo, ja jestem zawsze pod wrażeniem tego co szyjesz. Tworzysz rzeczy gustowne, bardzo estetycznie i dokładnie wykończone. A decu na tkaninie bardzo mnie zainteresowało i chyba w najbliższym czasie również spróbuję. Mam trochę zaległości w blogowaniu, więc z pewnym opóźnieniem ale bardzo szczerze życzę udanego i szczęśliwego roku. Oby działo się dużo i dobrze w twoim życiu. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. tu jest tak twórczo, że muszę zostać na dłużej :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie dobrane kolory i ciekawy utworzony wzór w podkładkach. A spódniczka urocza. Zresztą co się będę rodrabniać, jak zawsze podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaraz się letnio zrobiło,przynajmniej mnie tak kojarzy się jeans:)
    Spódniczka z pewnością zyska akceptację,urozmaicona falbankami jest bardzo ładna.Kosmetyczka perfekcyjnie wykończona, jak zwykle!Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne te Twoje zaległości :)
    wszystko, bez wyjątku ... oczko raduje !
    Zdolne, oj bardzo zdolne masz rączki :)

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...