czwartek, 27 grudnia 2012

Jeszcze przedświątecznie ….

Jeszcze przed Świętami przyszły dwie przesyłki.
Jedna od Moniki .  A  w niej :

Teraz kiedy Aniołki stróżują tam gdzie trzeba mogę pokazać czym też Monika mnie obdarowała.

Mój codzienny napój bez którego ani kroku do przodu... kawka  znalazła swoje miejsce w tak pięknie wygrawerowanym słoiku.
Były też cudne kolczyki  ,  chciałam pokazać jak piękne mają środki , nie wiem czy mi się to udało  ale kolczyki są piękne.

Był też zestaw materiałów ( które już w większości znalazły zastosowanie – jakie pokażę jak tylko  pomysły wyjdą spod maszyny)

Co powędruje do Moniki pokażę wkrótce – albowiem przesyłka dla niej w okresie przedświątecznym uległa pewnej transformacji....?
A dzięki tej przesyłce   po jej rozpakowaniu w  moim domu nie tylko zapachniało pienikami, ale miałam też swojego osobistego pierniczka z moim imieniem .Agnieszko dziękuję bardzo.

Dziękuję ,też za wszystkie życzenia świąteczne .Z swej strony mam nadzieję, że w swoich nie pominęłam nikogo .Starałam  się bardzo, aby dotrzeć na wszystkie blogi  - jeśli gdzieś nie dotarłam to bardzo  ale to bardzo przepraszam …
A tym chlebkowym  akcentem żegnam się z Wami dzisiaj :

J

12 komentarzy:

  1. piękne przesyłki trafiły pod Twój adres :)
    grawer na słoiczku super! a kolczyki faktycznie urocze!! Aniołki i pierniczki iście świąteczne!! :)
    mmm a chlebuś?
    jeszcze o fotkę już upieczonego prosimy ;)

    Spokoju poświątecznego życzę :)
    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne aniołki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chlebek własnej roboty.... lekko ciepły z masełkiem, pyszności :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i smaczne przesyłki :) Jak ja dzisiaj cierpiałam, po powrocie do domu, że kawy i mleka nie ma :(((

    OdpowiedzUsuń
  5. same slicznosci ... ale fajne masz to urzadzonko do mieszania chlebka ... pozdrawiam ciepluteńko i zycze szczeliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj ale piękne Aniołki nich Was strzegą - taki chlebek to już mi pachnie - Ewa Wszystkiego dobrego w Nowym Roku - Wielu udanych prac i energii do ich tworzenia :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałe prezenty i zapewne każdy z nich już znalazł swoje miejsce;) Do Ciebie z życzeniami świątecznymi zdążyłam ale wolę być przezorna i Noworoczne złożyć już teraz. Tak więc z racji tego, że Nowy 2013 Rok, zbliża się wielkimi krokami, życzę Tobie i Twoim bliskim, aby wszystko to, co złe zostało za Wami, byście nigdy nie oglądali się za siebie i z nadzieją patrzyli w przyszłość. I oczywiście Tobie wiele twórczych pomysłow i realizacji!:) Pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak miło dostać takie prezenciki:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłe prezenty:)
    A chlebek zapowiada się extra. Też piekę swój chlebek, ale widzę, że Ty tak tradycyjnie, ręcznie i w dzieży:) Mi nadgarstki od haftowania siadają, muszę się wspomagać mikserem;)

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...