czwartek, 19 lipca 2012

Porządkowania ciąg dalszy……..

W ramach moich rewolucyjnych porządków uszłam z skrawów  bawełny  coś co stanowiło marzenie mojego dzieciństwa. Ja wychowana  w  plisowanych spódnicach ,szkockiej kracie pełnej kontrafałd  , kołach i półkołach zawsze marzyłam aby jak księżniczka  zawirować  spódniczką  z falbankami…no niestety …  Ratując  jednak  niewielkie ścinki bawełny od kosza przeszyłam takie cudo  i czym prędzej obdarowałam nim Lenkę.




 Oj  bawiłyśmy  się  obie  rewelacyjnie  – ona kręciła  falbankami  a  ja  cieszyłam się jej radością .  No i tym  oto sposobem przekonałam się ,że na spełnianie  marzeń nigdy nie jest za późno…..a poza tym w koszu luźniej J





22 komentarze:

  1. Cudowna, Ewo, cudowna, ach te kolory:) I kręci się bardzo tak? Powiem Ci, że moja ma 8 lat i pierwsze co po mierzeniu nowej spódnicy to jest ruch w koło zobaczyć czy się mocno kręci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kręciła się bo specjalnie zrobiłam ją na dwóch falbanach aby ruch był pełny w obrocie :)

      Usuń
  2. Lenka szczęśliwa, to widać:) Spódniczka piękna:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja o takich też marzyłam będąc dzieckiem... moja Mamcia już wcześniej spełniła to moje marzenie i uszyła nam (bo jestem z bliźniąt) takie, spódniczki które się kręciły przy obrotach:):) mam ją do dziś w szafie u Mamy choć już raczej jej nigdy nie założę ale sentyment pozostał... a Lenka wygląda w niej fantastycznie:):):)
    Pozdrawiam niebiesko☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne marzenie - dobrze że się spełniło !

    OdpowiedzUsuń
  5. Rób więcej takich porządków ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazbierało się tego tyle ,że jeszcze będzie w czym poszperać... w końcu Wiki też czeka na swoją spódniczkę:)

      Usuń
  6. Ładna :) Kolory bardzo mi się podobają a moja Zocha zachwycona tymi falbankami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. za moich czasów szyło się takie spódnice z bardzo szerokich wsążek:)bo materiały nie były tak dostępne jak teraz.wyszła świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego teraz trzeba korzystać z dobrodziejstwa różności materiałów:)

      Usuń
  8. A ja taką nosiłam i bardzo ją kochałam:)))
    Czasem nasze niespełnione marzenia przekładają się na innych i wtedy spełniają, a Ty czujesz, jakby były Twoje:)))
    Pięknie Lence w tych falbankach :)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja mogłam tylko o takiej pomarzyć:)
    Cudowna modelka i spódniczka!
    Pozdrawiam Cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to witaj w klubie ...tylko Snow taka szczęściara:)

      Usuń
  10. Jestem pod wrażeniem...jak zwykle:-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! Kojarzy mi się z lambadą :)

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...