piątek, 1 czerwca 2012

Garść wspomnień z okazji Dnia M.


Dla   mojej  mamy  powstał   „ skrywaczek „ .Lato tuż  za progiem  a wtedy  moja mama  lubi  wystawiać  sobie  w  koszyczku  na parapecie okiennym  pomidorki  aby w cieple  jeszcze  dojrzewały . I właśnie kierowana    myślą  przeszyłam dla niej    „skrywaczek  parapetowy „



 Jest i druga mama dla niej   w niedzielny poranek zanieśliśmy  z mężem bukiet kwiatów .To moja teściowa .. nie ma jej co prawda między nami ciałem ale w moim życiu jest obecna duchem  i  zawsze  tak  zostanie .Dla mnie moja teściowa  to ktoś  więcej  niż  mama  mojego  męża.

No i jestem w końcu jeszcze  ja  mama dwojga  dzieciaków  Gosieńki  i Grzesiaczka…. Na zakończenie  sobotniego świętowania  póżnym  popołudniem  zawitała  Gosieńkah  i  obdarowała mnie  różnościami:
czekoladki – na podniesienie magnezu, kawusia  na podniesienie ciśnienia  i najbardziej cenny z wszystkiego notes /handmade Gosieńkih /




Notes na „ miarę” moich  myśli zatrzymanych  i  łyżeczka   (niespodzianka  z kawusi ) która dla mnie stanowi  przypomnienie aby smakować życie małymi łyczkami ……...


A póżnym wieczorem zadzwonił z życzeniami  z „ zagłębia  chorób  oddechowo wirusowych „    Grzesiaczek.  
I tak  do historii wspomnień przeszedł   kolejny w moim życiu  Dzień  Matki …….. i  znów na ten najmilszy dzień w roku dla mam  trzeba  czekać  cały  rok ……….no może już tydzień mniej …dobrze ,że czas szybko leci.......

5 komentarzy:

  1. ale prezenciki piekne i te twoje stworzone dla mam i ten od córuni ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty zrobione własnoręcznie z sercem i w dodatku tak piękne..
    Czyż może być wspanialszy prezent dla mamy:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wygranego candy w szyfladzie :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrywaczek jest świetny! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...