środa, 1 lutego 2012

I mnie dopadło

Dostałam dzisiaj wiadomość od Hanuszki zaproszenie do zabawy /uf pierwszy warunek spełniony /
Teraz drugi warunek :

 no idzie całkiem gładko- drugi warunek spełniony.
Punkt  zabawy  nr 3: najgorszy z najgorszych... wymień oglądane przez Ciebie seriale.
Kiedyś oj kiedyś to się oglądało ale teraz to już pustynia , nie dlatego ze brak seriali ale dlatego ,że mnie szkoda czasu oglądać "trele morele".
Ale do rzeczy  nie mam  ulubionych seriali  jedynie  więc wymieniam 5  z zastrzeżeniem oglądałam bo ......

NR.1 " Ranczo "  bo ............. przecież to cała nasza rzeczywistość jakby zapytać z czego się 
śmiejecie? - z siebie się śmiejecie.
NR2. "Majka'  bo..........zrzerała mnie ciekawość jak też pokażą i zareklamują nasz piękny Kraków /no ale niestety i to w tym serialu nie wyszło/
NR3."Brzydula" bo........... jestem absolutną fanką Wioli Kubasińskiej  - daj  Boże tyle energii
NR4."Szpilki na Giewoncie"   bo......... kibicowałam tam młodej aktorce Joasi Kulig którą dane mi było poznać osobiście i gorąco trzymam za nią kciuki .
NR5."Na dobre i na złe "bo ..... scenarzyści karmią nas marzeniami o personelu medycznym jak z bajki.

A teraz pkt.4  .
Zapraszam do zabawy każdego kto ma tylko ochotę na taka zabawę no i ogląda seriale.Wszystkich do wspólnej zabawy zaprosiła też  Zołza z PegeeRu a ja wszystkich zapraszam do czytania jej bloga  bo myślę ,ze warto.
No udało się przebrnęłam.

2 komentarze:

  1. Pięknie kochana to wszystko ujęłaś!:) A zabawa trwa:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wymienionych przez Ciebie seriali oglądałam tyko "Ranczo"
    , lubiłam oglądać też "Czas honoru", a teraz oglądam "Głęboką wodę", "Filary ziemi" no i oczywiście "Doktora Hausa":)
    A do "Zołzy" tez zaglądam i też polecam jej bloga:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...