wtorek, 31 stycznia 2012

Torba wiejsko-miejska

Dlaczego wiejsko miejska ... ano dlatego , że  szyjąc ją inspirowałam się projektem  o nazwie "torba wiejska" w mojej nowej pozycji książkowej pt :"Patczwork dla ambitnych"L.Bergene  .
Projekt był bardziej plażowy niż wiejski a ja postanowiłam, że torba będzie miejska w okresie zimowym a letnim wiejska.
A oto ona w całej okazałości :

Urzekły mnie kwadraty  prosto przepikowane /  a jak kocham te proste piki/ a potem to już poleciało.
W pierwszej wersji torbę chciałam wykończyć  jeansem z recykligu ale zrezygnowałam z niego na rzecz popielatego lnu.Jako,że torba w swoim założeniu miała być miejska to musiałam wprowadzić szereg innowacji do środka . Tak więc w środku są dwie kieszenie ; jedna na telefon, druga zamknięta została zamkiem krytym albowiem ma być schowkiem na dokumenty i kaskę .Jest też karabinek na klucze aby  bez potrzeby nie sięgać do dna torby a torba ma słuszne rozmiary .
A co najważniejsze torba ma dwie wersje  jedną prostą dużą z drugą mniejszą poprzez zapięcie dołu na guzik.Acha  u góry wszystko zamknięte  jest magnesem .
Nie wiem czy kolage zdjęć odda wszystko o czym napisałam ale wygląda to tak :




No i to by było na tyle ... przy najmniej na dzisiaj.

11 komentarzy:

  1. No nie ! o mały włos a szczękę bym musiała z podłogi zbierać:) Rewelacja!!! ciekawa, urokliwa i praktyczna !:) Nie... słów mi brak:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martuś za dobre słowo.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Ewo , torba REWELACYJNA !!! Piękne kolory , dopracowana w każdym szczególe( a tych szczegółów mnóstwo).Cudne pikowania, których to umiejętności Ci zazdroszczę:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za cieplutki komentarz - a pikowania z robiła Telimena II rodem z Łucznika ... ja jak narazie nie mam ciepliwości do robienia takich "esów-floresów".
      Pozdrawiam Ewa .

      Usuń
  3. no cud, miód i orzeszki. Cóż więcej mogę dodać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie połączyłaś kolory, przez to Twoja torba jest bardzo uniwersalna - czyli dla każdego.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. hej Ewa, a może zajrzysz do mnie, bo zostawiłam tam dla Ciebie zaproszenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. He he torba wiejska! Miał autor fantazję.Torba cudna,zawsze mi się u Ciebie podoba.To jest tak precyzyjnie zrobione,że dla mnie aż niemożliwe.Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna i przepięknie przepikowana!!! Len moim zdaniem prezentuje się dużo ładniej niż jeans,więc słusznie wybrałaś.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Efekt powala na kolana i tyle szczegółów w środku...pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna torba! Śliczne pikowania i połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...