niedziela, 22 stycznia 2012

Naprawmy serduszko Marcelka

Chciałam o całej akcji napisać swoimi słowami ale postanowiłam ,że przytoczę słowa mamy Marcelka :


Elżbieta Kozak

Witam,

Zwracam się z prośbą do wszystkich ludzi dobrego serca o wsparcie i pomoc w ratowaniu mojego synka.
... Niestety nadeszła niechciana chwila, kiedy zapadła decyzja lekarzy nie uniknionej operacji serduszka, ratującej życie Marcelka.
Po licznych konsultacjach i badaniach, zdecydowaliśmy się powierzyć życie i zdrowie ukochanego synka wybitnemu polskiemu kardiochirurgowi, Prof. Edwardowi Malecowi, który podejmie się operacji w Klinice w Monachium.
Niestety nie jest to jedyna operacja która czeka Marcelka, ponieważ w przypadku tej wady, na świecie nie udało się znaleźć rozwiązania które doprowadziłoby do całkowitej korekcji serca.
Nie wyobrażam sobie życia bez mojego dziecka, dlatego wybrałam najlepszego kardiochirurga dziecięcego wraz z zespołem, najlepszych anestezjologów i jedną z najlepszych klinik w Europie po to by zminimalizować ryzyko i aby dać szansę i nadzieję na życie mojego malutkiego syneczka. Dzięki ogromnej woli życia, udało mu się przezwyciężyć już tak wiele trudności.

Apeluje o pomoc w zbiórce pieniędzy na operację serduszka Marcelka, która da mu szanse na dalsze życie.

Historia Marcelka
http://www.corinfantis.pl/index.php?text=426

Wszystkie osoby, które zechcą pomóc Marcelkowi mogą to uczynić dokonując wpłaty na rachunek:

Fundacja na rzecz dzieci z wadami serca Cor Infantis
86 1600 1101 0003 0502 1175 2150 z dopiskiem „Marcel Brańka”
lub przekazać 1% podatku

Aby to zrobić należy w zeznaniu podatkowym PIT-37 należy wypełnić rubryki 122-123 w częśozci H oraz rubrykę 124 w części I w następujący sposób:
122. Numer KRS: 0000290273
123. Wnioskowana kwota: kwota, którą podatnik chce przekazać na rzecz OPP, wnioskowana kwota nie może przekraczać 1% kwoty podatku należnego (dla PIT-37 jest to rubryka 118) po zaokrągleniu do pełnych dziesiątek groszy w dół.
124. Cel szczegółowy: Marcel Brańka

W pozostałych formularzach PIT wypełnia się rubryki z odpowiednich części w analogiczny sposób.
Informujemy również, że wszelkie darowizny podlegają odpisom podatkowym:
- dla osób fizycznych limit do 6% od dochodu
- dla osób prawnych limit do 10% od dochodu
Za okazaną pomoc z góry dziękujemy z całego serca wszystkim darczyńcom !!

Mama Marcela wraz z Rodziną

Nie wiem czy jeszcze mogę coś do tego dodać ...chyba tylko to ,że każda z nas musi sama podjąć decyzję.


3 komentarze:

  1. Ewuś, tyle ludzi potrzebuje pomocy, że coraz bardziej przeżywam każdy napotkany wpis w internecie. Chciałoby się pomóc każdemu, ale po prostu się nie da, a wielka szkoda. Ja w tym roku już rozparcelowałam swój 1%, ale mam nadzieję, że ten apel trafi do dobrych i mądrych ludzi, którzy wesprą Marcelka. Jest cudnym dzieciakiem. Życzę jemu i jego rodzicom wszystkiego co najlepsze. A Tobie moc uścisków ślę. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa, o akcji słyszałam i przyłączam się z moimi dziewczynami . Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...