wtorek, 15 października 2013

Z kuferka…



                                                                           
Nie wiem jak Wam , ale  mnie czas zdecydowanie  za szybko biegnie .Przy okazji porządkowania folderu ze zdjęciami  spotkałam parę  „ przeszyć”  , które kiedyś tam  przeszyłam .Powędrowały  w  świat ,  a  mnie pozostały zdjęcia do prezentacji.



Właścicielką tej bardzo delikatnej  kosmetyczki  jest  moja siostrzenica










A to etui na telefon podróżuje w torbie  jednej Oli









Te podkładki powędrowały do Basi w ramach   wygranej w moim ostatnim Candy.





Ten koszyczek jest już u Diany  i jak  informowała doskonale wpasował się do jej łazienki.

Ale  i do mnie ostatnimi czasy dotarła   przesyłka   od cudownej  dziewczyny   Luluu, a w niej trzy damy .Przesyłka była dla mnie dużą niespodzianką  i oprócz ogromnego zaskoczenia  wzruszyła  mnie ogromnie .Myślę ,że każda z nas ma taki moment  ogromnego wzruszenia,   kiedy  dostajemy takie przesyłki .Nie wiem jak do Was , ale do mnie najczęściej docierają  w  kiepskich momentach mojego życia i są  jak światełko w tunelu. Luluu jeszcze raz dziękuję


 To zdjęcie zapożyczyłam z bloga Luluu, żeby pokazać  jak cudowne są  damy
 A to poniżej to moje próby  ich pokazania 

I tak wszystko się kręci …..nie tylko  fortuna ale i życie kołem się toczy……..
A na koniec muzyczny akcent. Ta piosenka od jakiegoś czasu jest moim codziennym towarzyszem…cudowna terapia w temacie …strach…..











       …..oddychaj , zdobywaj , zaklinaj czas…żyj …”

                                                              Ewa

41 komentarzy:

  1. Och Ewuniu, Twoje "tworki" cudn jak zawsze, dopieszczone i dochchane :-)
    A laleczki cudniaste, podziwiałam już u Luluu.
    Pozdrawiam cieplutko i słoneczka życzę. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Te koraliki na koronce to jak kropka nad i. Dodaja uroku i sprawiaja, ze dzielo jest dopracowane do najdrobniejszego detalu. Podkladki i koszyczek tez sa sliczne, no i tylko pozazdroscic takich dam. I oby fortuna dalej sie kolem toczyla.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne rzeczy szyjesz i piekne damy dostałaś :)
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności! Zwłaszcza to etui.../?? mogłabym odgapić.../? ...tzn moje odgapienie polegałoby na tym, że to moje też byłby etui...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne znaleziontka na Twoim komputerze się odnalazly

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczności :-) mi ciężko było by się z nimi rozstać. Ale wierzę, że nowe właścicielki sa bardzo zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  7. To etui śliczne, materiał w groszki taki ma soczysty kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właścicielce też się podobało właśnie takie zestawienie kolorów...

      Usuń
  8. Etui to po prostu mistrzostwo! Takie małe i tak misternie wykonane :-) Wszystko inne również piękne :-) Co do prezentów jak światełko w tunelu, to ja też miałam ostatnio szansę przekonać się jak to jest - cudowne uczucie :-) A Twoje lale super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteśmy dwie w tym tunelu i jest super :)

      Usuń
  9. to tu normalnie masz produkcję taśmową, istna fabryka uszytków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taśmowa to może kiedyś ona byłą - teraz jest totalny zastój.Ale mam zamiar ruszyć ponownie do przodu:)

      Usuń
  10. Śliczne rzeczy szyjesz,lubię do ciebie zaglądać,co tu kryć:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyczka piękna, niedługo ja się nauczę je szyć :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu co to dla Ciebie taka mała kosmetyczka , jak Ty takie piękne suknie szyjesz:)

      Usuń
    2. ale nie wiedziałam jak się za to zabrać i od czego :) a sukienki szyję z gotowego wykroju, bo jak uszyłam sama to zawsze jakieś niedociągnięcia były :( i zaczęłam kupować czasopisma o :)

      Usuń
  12. Ewciu, a kiedy kolejne candy? Z chęcią bym sama się zgłosiła po takie cudne podkładki ;)
    Oczywiście żartuję z tym candy, ale podkładki są rewelacyjne!
    Dziękuję kochana za Twoje komentarze :)
    P.S. Twój banerek mnie inspiruje by i moje były ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ech te twoje kosmetyczki.. piękne jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, Twoje kosmetyczki są jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiedziałam Ślubnemu,że nie wolno pobrudzić podkładek, więc nie chce na nich stawiać talerza, mówi że szkoda ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bidulek .Gdybym wiedziała to osobista bym mu przeszyła .... :)

      Usuń
  16. Śliczne prace, a ta pierwsza to już śliczna do kwadratu :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne rzeczy masz w kuferku:) Jestem zachwycona wszyciem lamówki, jest tak idealna, taka prosta. Ja ćwiczę i jakoś nie bardzo mi wychodzi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Podkładki śliczne, rzeczywiście aż żal stawiać talerza! Zresztą wszystko podziwiam i kosmetyczką i pudełko - dopracowane i piękne kolory. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyczka już bardzo świętami pachnie :) Ewa rozczuliłaś mnie***bardzo dziękuje a słonik niech każdego dnia przynosi szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach Ewo, ile ja bym dała za Twoją precyzję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie prace tak ładne, że nie wymieniam z "imienia" tylko piszę - C U D A ! ! ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewus Pieknie szyjesz !!!! Kosmetyczka Etuii ,Podkladki aaa a Twoje Torebki to juz wogole Cuudne :):) Przesliczne prezenty otrzymalas od Luluu :) Az Ci zazdroszcze tej lali hihi :):) Sciskam Mocno ii Duuuzo Usmiechu Ci zycze :):) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam oglądać Twoje "paczłorki" :))) Paczuchę piękną dostałaś !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty już takie cudeńka , dopracowane pod każdym względem szyjesz, że oczy wybałuszam i napatrzeć się nie mogę :)) Śliczne wszystko i w dodatku użytkowe !!! Muzyka - super. Też bardzo mi się podoba ta piosenka :))) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam i zapraszam po wyróżnienie:)
    http://marzeniazdusza.blogspot.ie/2013/10/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Etui pięknie mi służy i ogromnie je lubię :) Aleee wiadomo...Ewa szyła :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej spodobało mi się etui i koszyczek :) Zazdroszczę talentu, mnie maszyna nie lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne rzeczy (jak zwykle) - a Podulkę dopiero teraz dojrzałam - a - słowa piosenki - to coś dla mnie! - dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...