wtorek, 28 maja 2013

Rekodzieło dla Kamila ...

W szybkim skrócie wygląda to tak:

8-9 czerwca zorganizowany jest kiermasz charytatywny dla Kamila na który potrzebne są  nasze wyroby rękodzielnicze.Kto chętny niech przyłączy się do akcji.

O  szczegółach całego wydarzenia  i  jak  nawiązać kontakt   dowiecie się  tutaj



W kwestii drugiej - też będzie krótko.
Dzisiaj 28 maja , więc  kolejna prezentacja ścinkowa  .  Moje wygląda tak :




Troszkę przybyło , ale jak na mój projekt to zdecydowanie za mało.Mam zamiar  szybko nadrabiać   zaległości ,  bo za miesiąc już ostatnia odsłona i pora przystąpić do zszywania.
                                                                                          

                                                                                     Ewa

15 komentarzy:

  1. to masz chyba duży projekt :)
    poczytam o tej akcji charytatywnej

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się raczej bardzo duży..pora zakasać rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj to trzymam kciuki za powodzenie projektu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. żałuję, że nie mogę się dołączyć. śyczę powodzenia w akcji, a Kamilowi zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Chętnie bym i Twoje przygarnęła ..ale przed Tobą też wyzwanie :)

      Usuń
  6. Trzymam kciuki za projekt, ale ja bym szału dostała z taką ilością ścinek :) Choć i u mnie reklamówa i walczę co jakiś czas aby tego ubyło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu toż to mała górka ..a mnie trzeba Kasprowego ...:)

      Usuń
  7. Podziwiam!!!czekam na ukończenie projektu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, a może zdradzisz nam co to będzie z tego ścinkowa- coś chyba dużego , bo że ładnego to nie wątpię? Do akcji się przyłączam jutro coś wyślę pa pa pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzą mi po głowie dwa projekty...ale pewnie jak to zwykle bywa wyjdzie jeszcze coś innego.Póki co zbieram ścinki i odpoczywam w Twoich kącikach nic nie robienia i zbieram myśli :)

      Usuń
  9. Dopiero dzisiaj przeczytałam apel, szybko dopisałam w moim poście.

    OdpowiedzUsuń

...Dobrzy przyjaciele muszą sobie wszystko mówić nawet jeśli nie jest to przyjemne....:-)

Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...